مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادي" که در روز پنج‌شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: 31 تيرماه آخرين مهلت ارائه اظهارنامه‌هاي مالياتي، بهاي "پلاتين" و "طلا" باز هم کاهش يافت، خطر کم‌آبي بر تهران سايه افکند و.... است.

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

31 تيرماه آخرين مهلت ارائه اظهارنامه‌هاي مالياتي


موديان مالياتي که اظهارنامه مالياتي خود را ارائه نکرده اند فقط تا 31 تير ماه براساس قانون مهلت دارند که اظهارنامه هاي خود را به ادارات مالياتي کشور ارائه کنند.

بهاي "پلاتين" و "طلا" باز هم کاهش يافت
بهاي جهاني فلزات گرانبها در معاملات امروز "پنج‌شنبه 27 تير 92"با كاهش همراه بوده است.

طرح توسعه ميدان نفتي توسن ماه آينده نهايي مي شود
مديرعامل شرکت نفت فلات قاره از نهايي شدن طرح جامع توسعه (ام دي پي) ميدان نفتي توسن در مرداد امسال در پژوهشگاه صنعت نفت خبر داد.

خطر کم‌آبي بر تهران سايه افکند
آب ورودي به مخازن سدهاي تهران، از ابتداي سال آبي جاري تاکنون 42 درصد در مقايسه با زمان مشابه سال آبي گذشته كاهش يافته است.

"کاهش دما" در نوار شمالی کشور /دمای "تهران" به 40 درجه رسید / احتمال تعطيلي پايتخت همچنین امروز و فردا و روز شنبه دریای خزر مواج بوده ولازم به ذکر است که فردا دمای هوا در نوار شمالی کشور کاهش می یابد.

کپورهاي چيني به ايران مي آيند
رئيس موسسه تحقيقات علوم شيلاتي کشور با اشاره به واردات بچه ماهي هاي گرمابي از کشور چين گفت: اين اقدام در راستاي سياست هاي تنوع گونه اي آبزيان است که ما آن را دنبال مي کنيم.

پیشنهاد کاهش عیار طلا و ایجا تنوع عیاری، منتفی شد
بحث اضافه شدن چند عیار پایین تر به سه عیار رسمی و استاندارد طلا در ایران که از سال گذشته مطرح و مورد بررسی در سازمان استاندارد قرار گرفته بود، منتفی شد.

نوسان شاخص سهام در بورس‌هاي جهان
بازار بورس‌هاي جهان امروز، "پنج‌شنبه25 تير 92" در بازارهاي جهاني پرنوسان بودند.

ارسال محموله گندم پاكستان به ايران نهايي مي‌شود
سخنگوي وزرات دارايي پاکستان بيان كرد كه قرارداد معوق صادرات گندم به ارزش 9 ميلیون دلار به ایران در هفته جاري نهايي خواهد شد.

ریزش 20 هزار تومانی قيمت سکه
امروز بازار سکه در سایه کاهش قیمتها در بازار ارز و طلا، از قیمتهای کسب شده روز قبل کاست و این در شرایطی است که این روند همچنان ادامه دارد.

محورهای محدود و مسدود های امروز
آزادراه كرج ـ تهران، واقع در استانهاي تهران و البرز، از پل فرديس تا ورد آورد بدليل احداث پل روگذر در كيلومتر 11 شنبه تا سه‌شنبه هر هفته از ساعت 23 لغايت 4 صبح روز بعد، تا 25 مردادماه جاري، مسدود است.

محدودیت های ترافیکی پایان هفته(امروز و فردا)
محدودیت های ترافیکی امروز "پنجشنبه 27 تیرماه 92" و فردا "جمعه 28تیرماه 92" اعلام شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار