رییس کمیته انضباطی گفت:80 درصد پرونده هایی که به کمیته انضباطی می آید ناشی از اعتماد بیجا به افراد و یا متن قراردادهاست که می شد با یک دقت ابتدایی حل شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ اسماعیل حسن زاده در گفتگو با یک برنامه زنده تلویزیونی گفت:خوشبختانه با تلاشی که داشته ایم از تعداد تیم های بدهکار کم شده است تا جایی که تعداد آنها از 16 به 8 تیم کاهش یافته است.

وی افزود:ما حدود 6 ماه پیش برای هر باشگاه بدهکاری دادنامه ای جدا فرستادیم و به هیچ وجه به صورت گروهی عنوان نکرده ایم.

وی در خصوص مسائل مربوط به دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس عنوان کرد:ما بسیار نگران بودیم که بگو مگوی مدیریتی این دو باشگاه در آستانه شروع لیگ به سکوها منتقل نشود.مسولان سپاهان از شیرینی شکایت کرده بودند و مشکلاتی در زمینه نقل و انتقالات وجود داشت که از مدیران دو باشگاه دعوت کردیم تا جلسه ای داشته باشیم.

وی تاکید کرد:هیچ ضیافتی در کار نبود و با یک لیوان آب از مدیران پذیرایی کردیم که این جلسه خروجی های خوبی داشت.

وی تاکید داشت:با عذرخواهی شخص رویانیان از رحیمی پرونده شکایت از شیرینی بسته شد و باید همه توجه داشته باشند که در مصاحبه ها حرمت ها را حفظ کنند.

وی تصریح کرد:همچنین قرار شد تا غرامت بازیکنان خاطی نقل و انتقالات در این دو تیم نیز بخشیده شود.

حسن زاده اظهار کرد:تیم های استقلال-پرسپولیس-ذوب آهن-مس کرمان-تراکتورسازی تبریز-صبای قم-راه آهن و ملوان 8 باشگاه بدهکار هستند و توصیه ما به باشگاه های بدهکار این است که به اندازه قرارداد یک بازیکن درجه یک یا دو بازیکن درجه دو صرف بدهی هایشان کرده و آن را صاف کنند.

وی تصریح داشت:کار دهنوی واقعا کار درستی نبود و به نوعی سرکار گذاشتن دو باشگاه بود و این در شان یک بازیکن حرفه ای نیست و همه انتظار برخورد شدید با این بازیکنان دارند تا درس عبرتی برای دیگران باشند.

وی ادامه داد:شکایت شجاع خلیل آزاد 45 روز پیش به کمیته انضباطی فرستاده شد و ما هم بعد از 40 روز رای دادیم و گلایه مسی ها نادرست بود و ما اصلا رای به بازیکن آزادی وی نداده بودیم.

وی در خصوص باشگاه شاهین بوشهر عنوان کرد:جلسه ای با متولیان شاهین داشتیم و اتفاقات خوبی در زمینه حل مسائل مالی اتفاق می افتد اما این میزان به اندازه رقم طلبکارها نیست.

وی تصریح کرد:80 درصد پرونده هایی که باری روی دوش کمیته انضباطی می شوند نتیجه ی اعتماد بیجا به افراد و یا ناشی از متن نادرست قراردادهاست که می توانست با دقت ابتدایی رفع شود.

حسن زاده در پایان خاطر نشان کرد:امسال مصمم هستیم جریمه های هر فرد به جای باشگاه از خودش گرفته شود و امیدواریم از این طریق به بدهکاری کمتر باشگاه ها کمک کنیم./آق
برچسب ها: انضباطی ، پرسپولیس ، دهنوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار