مدير عامل گروه صنعتي ايرانخودرو ادامه داد: در ارزيابيِ سال 91 وزارت صنعت، معدن و تجارت كه توسط سازمان بازرسی کيفيت و استاندارد ايران انجام ميشود، كليه شركتهاي عرضه كننده خودرو چه داخلي و چه وارد كننده خودرو بالغ بر 36 شركت بودهاند كه ايساكو با كسب امتياز64 . 80رتبه اول را از آن خود كرد.
مهندس نجم الدين اظهار داشت: شركت ايساكو با داشتن بيش از800 نمايندگي دركل كشور، بيشترين تعداد نمايندگيرتبه يك و كمترين تعداد نمايندگي رتبه سه را در بين ساير شركتها دارد.وي درخصوص شاخص هاي ارزيابي گفت: شاخصهاي اين ارزيابي شامل چهار شاخص كيفيت ارايه خدمات، سرعت ارايه خدمات، هزينه ارايه خدمات و نتيجه عملكرد با رويكرد رضايتمندي مشتريان از خدمات پس از فروش بوده است.
شايان ذكر است، ارزيابي خدمات پس از فروش شركتهاي خودروسازي به منظور بررسي شاخصهاي مختلف در خدمات و با هدف ارتقاي خدمات پس از فروش صنعت خودرو در حوزه زير ساختهاي شبكه خدمات شامل نمايندگيهاي مجاز و ستاد انجام ميشود. اين ارزيابي ها مدت 10 سال است كه به صورت سالانه در حوزه خدمات خودرو به اجرا گذاشته شده و بر اساس نتايج آن شركتهاي عرضه كننده خودرو رتبه بندي ميشوند. شركت ارايه دهنده خدمات پس از فروش ايران خودرو، ايساكو، در ارزيابي سال 91 كه نتايج آن امروز اعلام شد، موفق به كسب رتبه اول اين ارزيابيها شد.