امام جمعه پلدخترگفت: سلفی های تکفیری چهره تابناک اسلام را خشن معرفی کرده و موجب ایجاد تفرقه و اختلاف شده اند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران لرستان حجت الاسلام علی محمد لروند در خطبه های نماز جمعه پلدختر با بیان این که افشاگری جنایات سلفی ها از ضروریات جهان اسلام است افزود: امروز در جهان اسلام، گروه هایی خود را مسلمان واقعی می دانند و علیه شیعیان فتواهای خشن صادر و شیعیان را کافر و کشتن آنان را واجب می دانند.
وی تصریح کرد: این گروه ها با عنوان سلفی ها و تکفیری ها با افکار غلط و التقاطی امروز با تیغ تکفیر و فتاوی غیر اسلامی و خشک بزرگترین ضربه را به اسلام و مسلمانان وارد می کنند.
وی با بیان این که سلفی ها و وهابیون با چراغ سبز استکبار انسان ها را ذبح می کنند گفت: کشتار وحشیانه مردم بی دفاع و بی گناه در کشورهای اسلامی مانند عراق، افغانستان و سوریه از سوی وهابیون و سلفی ها انجام می گیرد.
حجت الاسلام لروند ایجاد وحدت بین تمام فرق اسلامی را ضروری دانست و افزود: امروز شاهد توطئه نسل کشی شیعیان توسط عده ای از جوانان فریب خورده با فتوای عالم نماهای وهابی در کشورهای اسلامی هستیم که علمای جهان اسلام در ایجاد وحدت و انسجام فرق اسلامی نقش به‏سزایی دارند.
امام جمعه پلدختر گفت: جنایات وحشیانه صورت گرفته ناشی از انحراف فکری و عقیدتی گروه سلفی است تا چهره خشنی از اسلام در جهان غرب به نمایش گذاشته شود بر همین اساس استکبار جهانی امروز با حمایت از آنان تلاش می کند تا رشد و نمو اسلام خواهی را در دنیا کمرنگ کند/س
برچسب ها: سلفی ، تابناک ، خشن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.