معاون نظارت و بازرسي سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبي با بيان اينكه در طرح بازرسي ضيافت الهي ‌هزار و 585 بازرسي انجام شده افزود: در اين طرح 39 پرونده تشكيل شده است.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از  شاتا؛ « الياس جويبان»  با اشاره به اين مطلب تصريح كرد: براي جلوگيري از هر گونه افزايش قيمت و بروز تخلفات در ماه مبارك رمضان طرح بازرسي ويژه ماه مبارك رمضان از چهارم تا 22 مرداد ماه انجام شده است.

وي از همكاري تعداد 425 بازرس افتخاري و 70 بازرس نامحسوس در طرح ويژه ماه مبارك رمضان خبر داد.

معاون نظارت و بازرسي سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان جنوبي اضافه كرد: انواع مواد غذايي به ويژه اقلام لبني، پروتئيني، ميوه و سبزيجات، روغن، خرما و شيريني‌هاي مرسوم اين ماه از جمله كالاهاي مشمول اين طرح بوده است.

جويبان تصريح كرد: در طرح بازرسي ويژه ماه مبارك رمضان تعزيرات، استانداري، مجمع امور صنفي، فرمانداري و رسانه‌ها همكاري خوبي داشته‌اند.

اين مسئول ابراز داشت: در طرح ضيافت الهي هزار و 585 بازرسي انجام شده است.

معاون نظارت و بازرسي سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان جنوبي گفت: در طرح ويژه ماه مبارك رمضان 39 پرونده به ارزش ريالي 245 ميليون و 725 هزار و 130 ريال تشكيل شده است.

جويبان متذكر شد: اين طرح با هدف پيشگيري از هرگونه كمبود و افزايش غيرمنطقي قيمت كالاها و خدمات در استان و پايش مستمر بازار و توجه ويژه به موضوع تامين و توزيع به موقع كالا و خدمات پر تقاضاي اين ماه، انجام شده است.

وي اذعان داشت: مردم هرگونه كمبود، گراني، احتكار و كم فروشي را با سامانه 124 ستاد خبري اين سازمان در جريان بگذارند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: پرونده ، بازرسی ، رمضان ، خراسان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار