نرم افزار USBCleaver که براي اندرويد طراحي شده به راحتي و تنها با اتصال يک کابل از تلفن همراهتان به رايانه شما تبديل به بدافزاري خطرناک براي سيستم عامل کامپيوترتان مي‌شود.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛  ويندوز نه اولين سيستم عامل دنيا است و نه بهترين آن، اما مايکروسافت نرم افزار هايي براي آن ساخته که ويندوز را تبديل به محبوب ترين سيستم عامل دنيا کرده، وضع تا جايي خراب است که هنوز هم بسياري تعريفشان از سيستم عامل، ويندوز است و يا بهتر بگويم ويندوز را تنها سيستم عامل دنيا مي دانند.

اين موضوع به همان اندازه که براي مايکروسافت خوب است بد هم هست، خوب است چرا که درآمد ميلياردي را براي اين شرکت رقم زده و بد است چرا که نه تنها طراحان نرم افزار بلکه بدافزار نويس ها را هم به سوي ويندوز سوق مي دهد.

تاکنون هزاران بدافزار مخرب براي ويندوز طراحي شده که کار را براي کاربران اين سيستم عامل محبوب سخت کرده است.



اما مايکروسافت تا به امروز خيالش جمع بود که تنها بد افزار هاي مخصوص به خود را دارد و از ساير سيستم عامل‌ها به ويندوز نفوذ نمي‌توان کرد، اما خبر تلخ براي مايکروسافت نرم افزاري براي اندرويد است که تبديل به بلاي جان ويندوز شده است.

بله شايد براي شما هم تعجب آور باشد که چگونه نرم افزاري براي سيستم عاملي، بدافزاري براي سيستم عامل ديگر مي شود.

اما تعجب نکنيد طراحان باذوق بدافزار از محبوبيت ويندوز و تلفن‌هاي هوشمند اندرويدي سو استفاده کرده اند، اما چگونه ؟

مطمئنا شما اطلاعاتي مانند عکس و فيلم را هميشه در حافظه تلفن همراه خود نگه نمي‌داريد، با کابل يا هر راه ديگر آن را به کامپيوتر شخصي خود منتقل مي‌کنيد.



حال در زمان اتصال تلفن همراه به  رايانه موقعيت و زمان مناسب براي نرم افزار USBCleaver که براي اندرويد طراحي شده فراهم مي شود که نقاب از چهره بردارد و تبديل به بدافزاري مخرب براي رايانه شود.

روشي متفاوت و جالب در حين حال خطرناک که خبر از بدافزار هاي بين سيستم عاملي را مي‌دهد.

انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
mah
۲۱:۰۳ ۲۲ شهريور ۱۳۹۲
mishe barname vase java bishtar bezarin mersi
Iran (Islamic Republic of)
peyman
۰۸:۴۳ ۳۰ تير ۱۳۹۲
سلام.
گزینه دانلودش کجاس؟
United States of America
مهدی
۰۵:۳۴ ۳۰ تير ۱۳۹۲
حالا بذار دانلودش کنیم
آخرین اخبار