سمنان/

دانشگاه شاهرود و موسسه زمین شناسی چین تفاهم نامه همکاری امضا کردند

مسوول روابط عمومی دانشگاه شاهرود گفت : تفاهم نامه همکاری­های علمی ، پژوهشی بین دانشگاه شاهرود و موسسه زمین شناسی و ژئوفیزیک آکادمی علوم چین به امضای روسای این مراکز رسید.

 


ˈ ˈبه گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان احمد خدابخشیانˈ افزود : در این راستا دکتر ˈحبیب الله قاسمیˈعضو هیات علمی دانشکده علوم زمین دانشگاه شاهرود به نمایندگی از این دانشگاه به پکن سفر کرد تا ضمن بازدید از موسسه زمین­شناسی و ژئوفیزیک آکادمی علوم چین، این تفاهم­نامه که به امضای رییس دانشگاه شاهرود رسیده است را به امضای رییس موسسه زمین­شناسی و ژئوفیزیک آکادمی علوم چین برساند.

وی اعلام کرد : بر اساس این تفاهم نامه از این پس اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده­های علوم زمین و معدن، نفت و ژئوفیزیک می­توانند در قالب پروژه­های همکاری فی­مابین از امکانات آزمایشگاهی و علمی، پژوهشی پیشرفته این موسسه استفاده کنند.

خدابخشیان گفت : این موسسه از مهمترین و مجهزترین موسسات علمی، پژوهشی راهبردی علوم زمین چین و شرق دنیاست که از پیشرفته ترین ابزارها و امکانات تحقیقاتی برای مطالعات علوم زمین برخوردار است.

وی ادامه داد : درحال حاضر پروژهای تحت عنوان ˈمطالعه چهارچوب تکتونیکی- ژئوکرونولوژیکی اقیانوس تتیس در ایرانˈ توسط محققان این موسسه و اساتید پترولوژی دانشکده علوم زمین دانشگاه شاهرود در جریان است و دانشجویان و اساتید دانشکده علوم زمین این دانشگاه از امکانات این موسسه استفاده میکنند/س

برچسب ها: دانشگاه ، تفاهم نامه ، چین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.