نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهركرد، تلاش شبانه روزي دولت براي استقرار عدالت، رفع محروميت و ارائه خدمت بي منت به مردم در راستاي محروميت زدايي را، از يادگارهاي ماندگار دولت هاي نهم و دهم به ويژه رئيس جمهور بيان كرد.

حجت الاسلام محمدعلي نكونام با تجليل از اقدامات انجام شده در دولت هاي نهم و دهم در اين استان، اظهار داشت: خدمات دولت احمدي نژاد در راستاي عمران و آباداني كشور و محروميت زدايي در تاريخ ماندگار مي شود.
وي با بيان ضروري انتشار فعاليت هاي انجام شده در هشت سال گذشته در دولت و چاپ آن به صورت كتاب، به منظور ماندگاري بيشتر اين خدمات در تاريخ، تصريح كرد: همگان وظيفه دارند با بيان اقدامات خود در بخش هاي زير مجموعه، توانمندي نظام جمهوري اسلامي را در اداره كشور و مملكت داري به جهانيان نشان دهند.
حجت الاسلام نكونام همچنين با بيان حديثي از امام علي عليه السلام در موضوع كشوردراي، افزود: به بيان مولا، اگر مردم نسبت به والي، حق خود را ادا كرده و والي و حكومتدار نيزحق خود را نسبت به مردم ادا كند، در اين زمان حق عزت پيدا كرده و ستون ها و ارزش هاي دين در جامعه استوارتر مي شود.
نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال وبختياري گفت: دولت احمدي نژاد، بيرق خدمت به مردم را در كشور بلند كرد و به بيان مقام معظم رهبري، اين دو دولت، دولت هاي خدمت بودند.
وي تائيد عملكرد دولت از سوي مقام معظم رهبري را سند افتخار براي دولتمردان عنوان كرد و افزود: پايان دولت به معناي پايان مسئوليت در نظام جمهوري اسلامي نيست و اميد است، دولت آينده نيز از تجربيات مثبت دولت هاي قبل استفاده كند. /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.