سومین نشان تیم ملی تکواندوی ایران در مسابقات قهرمانی جهان،بر سینه ملی‌پوش اصفهانی درخشید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان وبنابر اعلام پایگاه خبری ورزش و جوانان اصفهان،سجاد مردانی تکواندوکار شایسته وزن هشتم کشورمان با شکست در مقابل حریف گابن به نشان نقره بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی جهان دست یافت.
در پنجمین روز از بیست و یکمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی ۲۰۱۳ جهان که با حضور ۸۷۲ ورزشکار مرد و زن از ۱۳۴ کشور در سالن تازه تاسیس سنتر اکس پوزیتور شهر پائوبلا مکزیک درحال پی گیری است،سجاد مردانی در وزن + ۸۷ کیلو گرم(وزن هشتم) پس از اینکه در دو مبارزه اول خود موفق شد در راند طلایی از سد دیمیتری شوکین از ازبکستان و فورتیر کولمبه دارنده یک طلا و دو برنز رقابتهای پان آمریکن از کانادا بگذرد.
در یک چهارم نهایی به دیدار لئوناردو باسیل نفر اول اروپا در سال ۲۰۱۲ و دارنده نشان برنز جهان در سال ۲۰۰۵ از ایتالیا شتافت و موفق شد این حریف باتجربه را ۱۴ بر ۲ در هم شکسته و نشان برنزش را قطعی سازد.
سجاد در نیمه نهایی با روسبلیس دسپانیه نفر سوم المپیک لندن و قهرمان دانشجویان جهان از کوبا مبارزه کرد و با حساب توانست در راند طلایی به پیروزی رسیده و به دور نهایی این وزن (۸۷) کیلوگرم راه یابد.
مردانی در مرحله نهایی با حساب ۱۰ بر ۲ از حریف گابنی خود شکست خورد و صاحب گردن آویز نقره شد.
با نشان نقره سجاد مردانی،جمع نشان های تیم ملی مردان تکواندو کشورمان در رقابتهای جهانی ۲۰۱۳ به عدد ۳ رسید.
در اولین روز این پیکارها هادی مستعان موفق شده بود به نشان نقره وزن دوم دست یابد و بهنام اسبقی نیز در سومین روز از مسابقات صاحب گردن آویز طلای وزن چهارم شده بود/س.

برچسب ها: اصفهان ، نشان ، نقره ، تکواندو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.