جشن گلريزان برای آزادی زندانيان جرايم غير عمد، به ميزبانی نماينده ولی‌فقيه در لرستان در خرم‌آ‌باد برگزار شد.


به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ،  در اين جشن كه در محل بيت امام جمعه خرم‌آ‌باد برگزار شد، حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی، نماينده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: شرکت در گلریزان یک وظیفه دینی، اجتماعی و اخلاقی است و رويه حاکم بر فرهنگ اهل بیت(ع) دست‌گیری از نیازمندان و رفع مشکل گرفتاران بوده است، گفت: ائمه اطهار(ع) همواره بر تحکیم روابط اجتماعی انسان‌ها و برطرف کردن مشکلات مردم در زمینه‌های گوناگون تاکید داشته‌اند.

وي با اشاره به اينكه سیره ائمه(ع) بر انفاق، بخشش، صدقه و رسیدگی به فقرا و نیازمندان بوده است، افزود: برگزاری جشن گلریزان برکات فراوانی دارد و پولی که در این مراسم پرداخت می‌شود برای آزاد کردن یک مجرم نیست بلکه برای آزاد کردن انسان‌های محترمی بوده که دچار گرفتاری شده‌اند.

حجت‌الاسلام میرعمادی با تاکید بر اینکه هرکس در این راه قدم بردارد به‌طور یقین سرمایه‌گذاری کرده است، افزود: برگزاری این جشن برای دستگیری از نیازمندان و بازگرداندن محبت در خانواده زندانیان جرایم غیرعمد است.

وی با تاکید بر اینکه همت مردم لرستان در دستگیری از نیازمندان و گرفتاران بسیار بالا است، ادامه داد: ممکن است که وضعیت مادی مردم این استان خیلی خوب نباشد اما با این وجود مردم این استان در عفو و گذشت زبانزد هستند.

حجت‌الاسلام ميرعمادي با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) با اين مضمون «هر کس که می‌خواهد دعایش مستجاب شود و غم و اندوه او برطرف شود گره از کار یک گرفتار بگشاید» از عملکرد مثبت ستاد دیه لرستان تقدير كرد و گفت: آزاد کردن این تعداد زندانی از زندان گام بسیار بزرگی برای خدمت به مردم بوده و در این راستا تعدادی هنوز در زندان باقی مانده‌اند که امیدواریم به همت مردم استان به زودی آزاد شوند./ج1

برچسب ها: سرمایه ، عفو ، تقدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.