قم/

گروه تواشیح بین‌المللی قم راهی سنگال می‌شود

گروه تواشیح و همخوانی بین‌المللی میعاد از گروه‌های ممتاز کشور و استان مقدس قم، نیمه دوم ماه مبارک رمضان به کشور سنگال اعزام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محمدرسول مهدوی سرپرست گروه تواشیح میعاد گفت: گروه تواشیح میعاد قم برای انجام فعالیت‌های قرآنی و اجرای برنامه‌های فرهنگی مذهبی نیمه دوم ماه مبارک رمضان، عازم کشور سنگال در قاره آفریقا خواهد شد.

وی افزود: از فعالیت‌های ارزشمند جمهوری اسلامی ایران اعزام قاریان، حافظان و گروه‌های تواشیح و همخوانی به کشورهای اسلامی و غیر اسلامی است که همه ساله به ‌ویژه در ایام ماه مبارک رمضان به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و زیر نظر شورای عالی قرآن انجام می‌پذیرد.

سرپرست گروه تواشیح میعاد افزود: پنجشنبه این هفته محمود بهرامی، محمد اسماعیل خورشید، علی صافی و محمد مهدی نجفی از گروه میعاد قم به همراه قاری ممتاز بین‌المللی جناب آقای محمد بیگی به عنوان کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران به کشور سنگال اعزام خواهند شد.

مهدوی تصریح کرد: این برای دومین ‌بار است که گروه میعاد افتخار اجرای برنامه‌های قرآنی و تبلیغ مکتب اهل بیت(ع) را در عرصه بین‌‌المللی خواهد داشت چرا که این گروه تاکنون به کشور پاکستان سفر داشته و در قالب گروه منتخب قم نیز سفرهایی به کشورهای مالزی و تایلند داشته است.

گروه تواشیح میعاد از گروه‌های مطرح کشور در این رشته است که در هفدهمین دوره مسابقات سراسری تواشیح و همخوانی سال 91 به رتبه سوم دست پیدا کرد./س

برچسب ها: قم ، تواشیح ، راهی ، سنگال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.