معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 تهران از گسترده شدن بزرگ ترین و متنوع ترین سفره افطاری اقوام ایرانی و مسلمان جنوب پایتخت در مجموعه فرهنگی و ورزشی قمربنی هاشم(ع) خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،  حبیب اله غفوری با اشاره به این خبر گفت: به دنبال ویژه برنامه های فرهنگی ماه مبارک رمضان بزرگ ترین و متنوع ترین سفره افطاری اقوام ایرانی و مسلمان جنوب پایتخت همزمان با روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) در مجموعه فرهنگی ورزشی قمر بنی هاشم(ع) گسترده می شود.
 
غفوری با اشاره به اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از 50 هزار نفر از شهروندان منطقه 20 در این مراسم حضور داشته اند خاطرنشان کرد:‌ محوطه بیرونی و فضای سبز مجموعه فرهنگی ورزشی قمر بنی هاشم(ع) که یک مجموعه بی نظیر ویژه جانبازان و معلولان است فضای مناسبی را برای حضور شهروندان فراهم کرده است.
 
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 در پایان افزود: مراسم مذکور همکاری مشترک دو برنامه بزرگ فرهنگی برآستان جانان و ماه میهمانی خدا است که با ویژه برنامه هایی همچون حضور قاریان بین المللی، گروه های نمایشی مشهور، تقدیر از هنرمندان و ورزشکاران به نام شهرری و ارائه خدمات فرهنگی از طریق ایستگاه های هنری و قرآنی در مجموعه فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) برپاست.
 
گفتنی است مجموعه فرهنگی ورزشی قمر بنی هاشم(ع) در خیابان فدائیان اسلام نرسیده به پل سیمان واقع شده است و تا 17 ماه مبارک رمضان هر شب پذیرای شهروندان است./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار