سرهنگ صفي خاني، ضمن اشاره به دستگيري يک سارق خودرو در محدوده شرق تهران، گفت:" اين متهم پس از سرقت خودرو منتظر دوستش براي اوراق خودرو بود که خوابش برده و بازداشت شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،  سرهنگ علي اصغر صفي خاني، رييس کلانتري 144 جواديه تهرانپارس، ضمن اشاره به دستگيري يک سارق خودرو در محدوده شرق تهران، به تشريح جزييات پرونده اين متهم پرداخت.
 
اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت:" شب گذشته يکي از تيم هاي عملياتي اين يگان در محدوده خيابان 131 شرقي در حال گشتزني بودند که متوجه مشخصات مخدوش يک خودروي سواري که در کنار خيابان پارک بود، شدند.
 
وي افزود:" ماموران تيم گشت انتظامي براي بررسي موضوع و رفع سوء ظن خود مشخصات خودروي مذکور را از مرکز کنترل پليس تهران بزرگ استعلام کردند که در نتيجه مشخص شد اين خودرو مسروقه است و ساعتي پيش از محدوده تهرانپارس به سرقت رفته است.
 
سرهنگ صفي خاني، عنوان داشت:" بلافاصله ماموران فردي را که در خودروي مذکور خوابيده بود، بازداشت کرده و به همراه خودرو به کلانتري منتقل کردند که در نتيجه بازجويي هاي انجام شده اين فرد مظنون خود را "بهنام" معرفي کرده و به سرقت خودرو اعتراف کرد.
 
کلانتر 144 بيان داشت:" متهم در بازجويي هاي انجام شده اقرار کرد که پس از سرقت خودرو با دوستش به نام ايمان قرار گذاشته که براي اوراق خودرو به محل بيايد و با همدستي هم ضمن انتقال خودرو به خارج از تهران اقدام به اوراق آن کنند اما به خاطر اينکه دوستش به محل نيامده است وي در خودرو خوابش برده و پليس او را بازداشت کرده است.
 
سرهنگ صفي خاني، تصريح کرد:" با اقرار متهم به جرم خود پرونده تکميل و به همراه متهم براي شناسايي همدستش به پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد./ل
برچسب ها: سارق ، خودرو ، مسروقه ، بازداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار