درگیری خونینی میان مخالفان و طرفداران محمد مرسی در سوئز و البحیره در گرفته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، شبکه تلویزیونی المیادین اعلام کرد درگیری های خونینی بین طرفداران مرسی و مخالفان آن در سوئز رخ داد و تعدادی بر اثر آن مجروح شدند.
در درگيري هاي يکشنبه شب و  صبح امروز ميان هواداران و مخالفان  محمد مرسي رئيس جمهور برکنار شده مصر در شهر سوئز در شرق قاهره  دست‌کم 45 نفر زخمي شدند.
 محمد العزيزي معاون وزير بهداشت مصر در شهر سوئز  با اعلام اين خبر تاکيد کرد دو تن از زخمي هابا گلوله هاي جنگي زخمي شده اند .
 شاهدان گفتند  هواداران و مخالفان  محمد مرسي  ديشب در شهر سوئز با سلاح هاي سرد ،  سنگ و بمب هاي دست ساز و آتش زا  با هم درگير شدند .
 شاهدان  تاکيد کردند درگيري ها پس از آن آغاز شد که مخالفان محمد مرسي  پس از اقامه  نماز مغرب به تظاهرات صد ها تن از هواداران او در شهر سوئز حمله کردند .
شاهدان افزودند درگيري ميان هواداران و مخالفان مرسي به جنگ خياباني تبديل شد .
مخالفان مرسي جمعه گذشته نيز  به تظاهرات موافقان رئيس جمهور برکنار شده اين کشور در شهر المنصوره  در شمال قاهره حمله کردند و دست‌کم سه زن در اين حمله کشته و شماري ديگر زخمي شدند .
از زمان برکناري مرسي از قدرت در 30 ژوئن دست‌کم  100 نفر در در گيري ها  ميان مخالفان و موافقان  مرسي در شهرهاي مختلف مصر کشته شدند .
شبکه تلویزیونی العربیه لحظاتی پیش نیز اعلام کرد طرفداران و مخالفان محمد مرسی رییس جمهور برکنار شده مصر در شهر "دمنهور" در استان البحیره درگیر شدند.




برچسب ها: البحیره ، سوئز ، مصر ، مرسی ، درگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار