نماینده اهل سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در جامعه‌ای که رهبری فرزانه مانند آیت‌الله خامنه‌ای در آن ولایت دارد، وحدت‌شکنی سخت نیست بلکه محال است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، مولوی نذیراحمد سلامی افزود: اعلام جرم دادستان زاهدان از شرکت ایرانسل کاملا به جا و به موقع صورت گرفت.

نماینده مردم اهل سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه پس از اهانت یکی از شرکت‌های تابعه ایرانسل به مقدسات اهل سنت، قلب اهل سنت کشور جریحه‌دار شده بود تصریح کرد: ولیکن اعلام جرم دادستان محترم زاهدان مرهمی بر این درد شد.

مولوی سلامی ضمن تشکر از مواضع به موقع علمای شیعه نسبت به این امر بیان کرد: در جامعه‌ای که رهبری فرزانه مانند آیت‌الله خامنه‌ای در آن ولایت دارد، وحدت‌شکنی سخت نیست بلکه محال است.

وی خاطرنشان کرد: جامعه اهل سنت این اقدام را جدا از مواضع نظام جمهوری اسلامی می‌دانند و اجازه نمی‌دهند عوامل بیگانه و خود فروخته با متهم کردن نظام جمهوری اسلامی بین اهل سنت و نظام اسلامی تفرقه ایجاد کنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری خطاب به مسلمانان اهل سنت کشور اعلام کرد طبق آیه قرآن به ریسمان الهی چنگ زده و از تفرقه پرهیز کنند و حساب برخی افراد نادان را از نظام جدا کنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.