مسوول بسیج سازندگی لرستان از اختصاص هفت میلیارد و 300 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه و عقود اسلامی به طرح‌های اشتغالزا در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان ؛علی بیرانوند گفت: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب برای تحقق اقتصاد مقاومتی، بسیج مستضعفین کشور هفت میلیارد و 300 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه و عقود اسلامی را جهت ایجاد مشاغل موثر در تحقق این شعار به لرستان اختصاص داد.

وی افزود: شش میلیارد تومان از این تسهیلات در قالب قرض‎الحسنه و یک میلیارد و 300 میلیون تومان آن در قالب عقود اسلامی به متقاضیان دریافت این تسهیلات پرداخت می‎شود.

مسوول بسیج سازندگی لرستان گفت: متقاضیان دریافت این تسهیلات باید طرح‎های توجیهی خود را به بسیج سازندگی در سراسر استان تحویل دهند تا پس از بررسی طرح و تایید آن برای دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی شوند.

بیرانوند تصریح کرد: این تسهیلات به طرح‎های پرورش قارچ خوراکی، تولید کود ورمی کمپوست، پرورش مرغ خانگی و شیلات سردابی اختصاص می‎یابند.

مسوول بسیج سازندگی لرستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر هشت کارگاه پرورش قارچ، هشت کارگاه تولید کود ورمی کمپوست و یک کارگاه قالیبافی در قالب طرح اقتصاد مقاومتی با حمایت‎های بسیج سازندگی استان راه‎اندازی و مشغول به فعالیت هستند./ب

برچسب ها: اختصاص ، تسهیلات ، طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.