سرمربي تيم فوتسال شهرداري ساوه گفت: هدفم بومي گرايي است، با توجه به پتانسيل جوانان ساوه اي عملکرد مطلوبي در پيش خواهيم داشت.

سيد مهدي ابطحي سرمربي تيم فوتبال شرکت حفاري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: تمرينات خود را با حضور بازيکنان بزرگسال و اميد شهر ساوه آغاز کرديم تا فوتباليست هاي بومي توانايي خود را طي تمرينات به نمايش بگذارند خوشبختانه تمرينات از زمان آغاز با حضور اين بازيکنان در شرايط ايده  آلي برگزار شده جوانان ساوه اي توانايي و پتانسيل زيادي دارند که موجب پيشرفت تيم مي شود.

وي افزود: تعدادي از بازيکنان غيربومي که سال گذشته به تيم پيوستند نيز تا چند روز اينده در تمرينات حضور مي يابند تا پس از تست پزشکي و انجام تمرينات در مورد آنها نيز تصميم گيري کنيم تمرينات جداگانه بازيکنان طبق برنامه صورت گرفته است از ابتدا خواهان ارزيابي جداگانه توانايي بازيکنان بومي و غير بومي بودم تا تصميم درستي در خصوص ترکيب نهايي مي گيريم. در صورتيکه طبق برنامه کار کنيم تا هفته آينده تقريبا ترکيب اصلي تيم مشخص مي شود.

ابطحي در ادامه بيان داشت: خوشبختانه تاکنون مشکلي در روال انجام تمرينات نداشته ايم و مسولان براي حضور پررنگ تيم فوتسال شهرداري ساوه در ليگ شما تلاش خود را به کار گرفته اند اين تلاش نشاندهنده صلاحيت مسئولان شوراي شهر است  زيرا در اين صورت هيچ گونه باندبازي و کارشکني ديده نشد و ما  توانستيم در محيطي آرام و امن تمرينات خود را پيگيري کنيم البته با دردسر ناآشنا نيستم زمانيکه قرار است در کادرفني جايگزين شخص ديگري شوم حرف و حديث به وجود مي آيد اما اين حاشيه ها در ساوه سروصداي زيادي به پا کرد و مثل هميشه تمام شد.

وي در پايان خاطرنشان کرد: هنگام قبول مسئوليت در شهرداري ساوه به بومي گرايي مي‌انديشيم در حال حاضر نيز همين هدف را دنبال مي‌کنم اميدوارم تيمي که با جوانان ساوه اي بسته مي شود در ليگ عملکرد مطلوب و راضي کننده اي داشته باشد./آق
برچسب ها: ابطحی ، فوتسال ، ساوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار