معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه سمنان از قرار گرفتن مجله بین المللی آنالیز غیر خطی و کاربردهای آن در لیست مجلات معتبر MathSciNet و نمایه شدن آن در پایگاه Mathematical Reviews خبر داد.

 


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنانˈسیف ا... سعدالدینˈ گفت: پایگاه فوق وابسته به انجمن ریاضی آمریکا بوده و از مهمترین پایگاهها برای مجلات ریاضی محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه مجله بین المللی آنالیز غیرخطی و کاربردهای آن از سال 2010 میلادی با سردبیری ˈمجید اسحاقی ˈ از استادان جوان دانشگاه سمنان فعالیت خود را آغاز کرده است افزود: در هر سال دو شماره از این مجله به صورت الکترونیکی و به زبان انگلیسی چاپ می شود.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه سمنان با بیان اینکه این مجله از کشورهای مختلف مقالات تخصصی دریافت می کند اظهار داشت: تاکنون دانشمندان و محققان برجسته آنالیز غیرخطی بیش از 18 کشور مطرح دنیا در این مجله آخرین دستاوردهای تحقیقاتی خود را به چاپ رسانده اند.

سعدالدین گفت: هیات تحریریه این مجله از 20 کشور مختلف دنیا با این مجله الکترونیکی همکاری و مقالات چاپ شده در این مجله در پایگاه های معتبر بین المللی از جمله ISI و Scopus جزو پر استنادترین مقالات هستند/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.