سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بازیکنان تیم ذوب‌ آهن همگی آماده هستند.تمام تلاشمان این است که مقابل استقلال خوزستان قدرتمند ظاهر شویم.

اصغر فروتن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بیاتی نیا بازیکن محروم و سینا عشوری نیز بازیکن مصدوم تیم ذوب آهن در این دیدار است .

وی در پاسخ به این سوال که آیا 16 تیمی شدن لیگ به کیفیت و جذابیت مسابقات کمک می کند اظهار داشت: من به این موضوع اصلا راضی نیستم، معتقدم لیگ باید 18 تیمی بماند و حتی به 20 تیم هم افزایش پیدا کند. در فوتبال باید انقدر قوی کار کنیم که این سوال پیش نیاید که لیگ 18 تیمی ضعیف کار کرده است.

وی در این باره ادامه داد: برای اولین بار مراسم تجلیل از پیشکسوتان و قرعه کشی لیگ به صورت زنده پخش شد و این مساله نشان می دهد که فوتبال ما به سمت حرفه ای شدن طی می کند.

سرپرست تیم ذوب آهن اصفهان در باره ترکیب این تیم افزود: ما با وجود زمان کمی که به دلیل بازی پلی آف داشتیم تمام تلاش خود را بکار گرفتیم و بازیکنان جوان و خوبی را جذب کردیم و تمام امکاناتی را که سر مربی تیم می خواست فراهم کردیم. در 3 بازی تدارکاتی و اردوهایی که برگزار کردیم سر مربی تیم از بازیکنان تیم راضی بودند و بازیکنان هم تلاش خود را می کنند جایگاه خوبی در لیگ کسب کنند.

فروتن در پایان در خصوص وضعیت حدادی فر خاطر نشان کرد: حدادی فر هیچ مشکلی ندارد و در سازمان لیگ قرارداد وی را ثبت کردیم./آق

برچسب ها: فروتن ، ذوب آهن ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار