مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري اسلامشهر از برگزاري جشن ميلاد کريمه اهل بيت امام حسن مجتبي (ع) خبر داد.

محمد مهدي سليمي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ در تشريح اين خبر با اشاره به برنامه ريزي هاي صورت گرفته در جهت ايجاد نشاط ميان شهروندان از قدمت 9 ساله اين جشن خبر داد و افزود: امسال اين جشن در ورزشگاه امام خميني توام با برگزاري برنامه هاي شاد، نورافشاني و قرعه کشي و اهدا جوائز اهدا خواهد شد.
وي تصريح کرد: در اين مراسم بيش از 80  غرفه نظير قرآن بخوان جايزه بگير، طراحي و خوشنويسي، بهزيستي، موسسه خيريه دستهاي مهربان با هدف کمک به مددجويان و ايتام داير مي شود ضمن اينکه غرفه کتاب و نيز غرفه فرهنگي با هدف ترويج کتاب خواني و محصولات فرهنگي نيز برپا خواهد شد.
مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري اسلامشهر با بيان اينکه اين مراسم با همکاري اين سازمان و نيز ادارات ديگر نظير ورزش و جوانان ، تبليغات اسلامي، اموزش و پرورش و نيز سپاه پاسداران اين شهرستان انجام مي پذيرد اظهار داشت: سازمان فرهنگي ورزشي و هر يک از سازمانهاي مذکور در صدد اجراي فعاليتهاي مرتبط در اين مراسم خواهند بود.
سليمي حضور قاريان مطرح کشوري و هنرمندان تلويزيونيو نيز برگزاري مسابقات در رده هاي سني مختلف را از جمله برنامه هاي در نظر گرفته شده در اين جشن دانست و گفت: اين مراسم با هدف ترويج فعاليتهاي قرآني و نيز ترغيب شهروندان به آشنايي با سيره معصومين بوده ضمن اينکه درصدديم اين مراسم را باشکوه تراز جشن ميلاد امام زمان (عج) نيز برگزار نمائيم.
وي تصريح کرد: نصب بنر در پل هاي هوايي ، پرتابل، بيلبرد، ارسال 10 هزار پيامک به شهروندان، و نيز ارسال پوستر به ارگانها و سازمانها از جمله اقدامات سازمان فرهنگي ورزشي در جهت اطلاع رساني شهروندان بوده است.
مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي اسلامشهر با اشاره به برگزاري اين جشن با هدف شرکت 10 هزار شهروند اظهار داشت: ايستگاه پذيرايي به همراه پخش 10 هزار بسته شکلات و برگه قرعه کشي از ديگر اقدامات صورت گرفته در خصوص پذيرائي از ميهمانان خواهد بود.
سليمي در پايان با اشاره به برگزاري اين جشن راس ساعت 21 اول مرداد ماه در ورزشگاه امام خميني (ره) واقع در خيابان آ‌يت  الله کاشاني خاطرنشان کرد: 8 سفر به مشهد مقدس و بيش از 100 جايزه نفيس نظير لوازم ورزشي، خانگي، کارت هديه از ديگر موارد در نظر گرفته شده براي شهروندان است./جم
برچسب ها: برگزاری ، جشن ، میلاد ، کریمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار