مدير کل فرهنگي شهرداري تهران از برگزاري جشن‌هاي بزرگ در بوستان‌هاي سطح شهر و بر پايي سخنراني، جشن و مداحي در مساجد محوري پايتخت خبر داد.

عباد‌الله رمضاني در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، ضمن تشريح ويژه برنامه‌هاي شهرداري تهران به مناسبت ميلاد امام حسن مجتبي (ع) يکي از مناسبت‌هاي که در ماه رمضان قرار دارد را ميلاد امام حسن مجتبي (ع) است که خوشبختانه مجموعه مديريت شهري به اين چند سال توجه جدي به اين موضوع مبذول داشته و شهروندان نيز همه ساله استقبال خوبي از برگزاري اين مراسم کرده‌اند.
وي ادامه داد: در شب ولادت اما حسن (ع) برنامه‌هاي مختلفي نظير سخنراني، جشن و مداحي در مساجد محوري پايتخت برگزار مي‌شود.
مدير کل فرهنگي شهرداري تصريح کرد: در بوستان‌هاي بزرگ سطح شهر نيز جشن‌هايي به اين مناسبت پيش بيني شده است.
رمضاني ادامه داد: در مراکز فرهنگي هنري شهرداري تهران نيز به نوعي نشست‌هايي پيرامون شناخت امام حسن (ع) شرايط تاريخي امامت آن حضرت و مسائل مربوط به امامت و ولايت برگزار مي‌شود.
وي با اشاره به اينکه نشست‌ها و افطارهاي مختلفي را در شب ميلاد با ايتام، گروهها و مستمندان برگزار مي‌ شود، اظهار داشت: البته اين برنامه‌ها در کنار ساير برنامه‌هاي در نظر گرفته شده ميلاد امام  حسن (ع) اجرا خواهد شد.
گفتني است: برگزاري اکسپوي بين‌المللي هنرهاي قرآني در برج ميلاد و اجراي گروه موسيقي سنتي شاهو نيز به همين مناسبت در نيمه ماه مبارک رمضان برگزار مي‌شود./ف
برچسب ها: فر هنگی ، شهرداری ، موضوع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار