قاری بین المللی قرآن با حضور در برنامه مسابقه قرآني شبکه الکوثر اظهار داشت : این مسابقه قرآنی به دليل پخش مناسب توانسته جايگاه خوبي در بين علاقه مندان کسب كند .

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی الکوثر ،جعفر فردی قاری بین المللی کشورمان با حضور در استودیوی شبکه الکوثر بعنوان قاری افتخاری در مصاحبه با خبرنگار این شبکه اظهار داشت :حضور قاريان ايراني در برنامه" ان للمتقين مفازا "به آشنا شدن بينندگان عرب زبان با قاريان ايراني و شیوه قرائت آنها كمك فراواني مي كند. 

جعفر فردي قاري ممتاز ايراني ضمن اعلام مطلب فوق افزود: كيفيت قرائت در بين قاريان ايراني در سالهاي اخير بسيار بالا رفته است، به طوريكه قاريان ايراني شانه به شانه با قاريان مصري رقابت مي كنند. 

وي در ادامه خاطرنشان كرد: حضور قاريان ايراني بعنوان قاري افتخاري در اين برنامه علاوه بر تنوع و زيبايي كه به برنامه مي دهد ،باعث ديده شدن قاريان ايراني در بين مخاطبان عرب زبان مي شود. 

اين قاري ايراني حضور داوران ايراني در اين برنامه را مثبت ارزيابي كرد و اظهار داشت :‌ بسیاری از داوران ایرانی دارای درجه بین المللی بوده و از جايگاه بسيار خوبي برخوردارند و با هوش و تسلط خاصي كه به مباحث قرآني دارند، مسابقه را به نحو احسن اداره كرده و حتي از داورن خارجي مسابقات را بهتر ارزيابي مي كنند.

جعفر فردي به خبرنگار الکوثر گفت: برنامه مسابقه قرآني "ان للمتقين مفازا" به دليل پخش مناسب توانسته جايگاه خوبي در بين علاقه مندان پيدا كند. با توجه به اينكه شبهاي ماه مبارك رمضان شبهاي انس با قرآن نيز است اين گردهمايي بزرگ قرآني كه ظاهراً بزرگترين مسابقه تلويزيوني قرآني در جهان اسلام است مي تواند نقش مهمي در گسترش و بسط فرهنگ قرآني در بين كشورهاي اسلامي داشته باشد. 

گفتنی است جعفر فردي در مسابقات بين المللي قرآن سوريه و تونس در سال 2003 و هند 2005 به عنوان نفر اول شناخته شده و در سال 2009 در مسابقات مالزي حائز رتبه دوم شد وي همچنين از مبتهلین ممتاز كشور نيز محسوب می گردد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.