سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: درباره علی کریمی و انصاری فرد که فردا مقابل تیم ما حضور پیدا می کنند حرف زیادی ندارم و تنها برای آنها آرزوی موفقیت میکنم

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، علی دایی در کنفرانس خبری پیش از بازی پرسپولیس با تراکتورسازی گفت: در مورد حضور علی کریمی و انصاری فرد در بازی فردا که مقابل ما قرار خواهند گرفت نظر خاصی ندارم چرا که آنها 2 تن از بزرگان فوتبال ما هستند و فوتبال نیز بالا و پایین های بسیاری دارد که فردا نیز شاهد آن خواهیم بود.

وی تصریح کرد: امروز کاپیتان پرسپولیس مشخص می شود البته پیش از آن با بازیکنان مشورت خواهم کرد چرا که نظر آنها برای من مهم است کاپیتان اول و دوم در ذهن من محفوظ است و امیدوارم که کاپیتان اول ما رابط خوبی میان من و بازیکنان باشد چراکه توقع من از بازیکنان زیاد است و دوست دارم 3 امتیاز اولین بازی لیگ سیزدهم را از آن خود کنيم.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس افزود: دو ماه پیش تمرینات بدنسازی خود را انجام دادیم و با توجه به روندی که پیش گرفتیم به طور حتم مسابقه خوبی را با تراکتورسازان برگزار خواهیم کرد البته ما از حمایت هواداران در این میان برخوردار هستیم و این یک نکته مثبت برای ما محسوب می شود.

دایی ادامه داد: من جلالی را خیلی دوست دارم و از وی چیزهای زیادی آموخته ام البته این بازی فوتبال است که ما را در مسابقات مقابل یکدیگر قرار می دهد اما من بازهم در بازی فردا از جلالی نکات ارزنده ای را خواهم آموخت و کاری ندارم که ما در این دیدار رقیب یکدیگر هستیم.

وی تأکید کرد: در خصوص خلعتبری باید به این نکته اشاره کنم که باشگاه صحبت هایی را با وی انجام داده و خود مسئولان می بایست در این خصوص نظر بدهند و درباره مسأله سرپرستی باشگاه باید اشاره کنم که این موضوع به من هیچ ربطی پیدا نمی کند و تنها به مدیریت باشگاه مربوط میشود اما معتقدم جایگاه پنجعلی بسیار بالاتر از سرپرستی در پرسپولیس است.

سرمربی باشگاه پرسپولیس تأکید کرد: لیست 18 نفره امروز بعد از تمرین مشخص میشود و ما کاپیتان ها را نیز در این میان معرفی می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: ما با فصل گذشته کاری نداریم و تمرکز خود را تنها بر روی برنامه ریزی های خود معطوف کرده ایم. البته ما خط دفاعی بسیار عالی و کارآمدی را داریم که در این میان حسینی و بنگر عملکرد قابل قبولی داشتند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار