اشکان شکوفی و امیر والا معدنچی به عنوان 2 تنیسور دیگر جواز حضور در مرحله نیمه نهایی رقابت های تنیس رمضان جام آپت را بدست آوردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران:  رقابت های تنیس رمضان ( جام آپت) شب گذشته در زمین های مجموعه ورزشی انقلاب تهران پیگیری شد که در پایان با انجام 2 دیدار تکلیف 2 تنیسور دیگر راه یافته به مرحله نیمه نهایی مسابقات مشخص شد.

به این ترتیب در نخستین دیدار این مرحله امیر والا معدنچی موفق شد با نتیجه (5-7 ، 6-7 و 7-6 ) در مجموع 2 بر یک از سد اشکان دبیری عبور کند و در دیگر دیدار این مرحله نیز البرز اخوان با قبول شکست ( 4-6 و 3-6 ) در مجموع 2 بر صفر مقابل اشکان شکوفی از صعود به مرحله بعدی بازی ها باز ماند.

همچنین سومین دیدار این مرحله ما بین کیارش سوری و محسن حسین زاده برگزار شد و در حالیکه این دیدار با نتیجه یک بر یک در حال پیگیری بود نیمه تمام ماند تا ادامه این مسابقه به امشب موکول شود.

این گزارش حاکی است: به این ترتیب در پایان سومین روز این رقابت ها اشکان شکوفی ، امیر والا معدنچی و انوشا شاهقلی موفق شدند به جمع نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

یاد آور می شود: مدیریت این رقابت ها بر عهده امیر همایون صدری است و رادین بشر نیز به عنوان سرداور حضور خواهد داشت و مبلغ شصد وپنج میلیون ریال جوایز نقدی این رویداد ها می باشد که در پایان این رقابت ها به نفرات برتر اهدا می شود./آق

 

برچسب ها: تنیس ، آپت ، نیمه نهایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار