عضو مجلس خبرگان رهبری در همایش وحدت، ایثار و بصیرت گفت: حجت‌الاسلام‌والمسلمين روحاني آدم تازه به دوران رسیده‌ای نیست و با اعتدال آمیخته شده و اعتدال در ذات او است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی" عضو مجلس خبرگان رهبری در همایش وحدت، بصیرت و ایثار که از سوی ائتلاف بزرگ اصولگرایان حامی دولت تدبیر و امید در سالن همایش‌های مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد، اظهار داشت: اسلام در همه جا به اعتدال توصیه می‌کند و حتی در جایی که انسان به بخشش دست می‌زند نیز قرآن به اعتدال توصیه کرده است.  
 
وی افزود: بسیاری از زخم‌های جامعه بشری از افراط‌ ها بوده که در قرآن‌سوزی کشیش آمریکایی تا جنایات سلفی‌ها در سوریه نمونه‌ای از این افراط‌ ها است.  
 
حجت‌الاسلام علوی تصریح کرد: سال گذشته در کشورمان عده‌ای افراطی حرکاتی انجام دادند که اتفاقات سخنرانی رئیس مجلس در 22 بهمن در قم و سالگرد امام(ره) در حرم مطهر از جمله آنها بود که با تذکر صریح مقام معظم رهبری روبرو شد.  
 
عضو مجلس خبرگان گفت: افرادی که افراطی‌گری کردند خود را ولایتمدار نامیده و دیگران را ضد ولایت دانستند و حتی حرم حضرت معصومه (س) به ساحت مقدس حرم و رئیس مجلس توهین کردند.  
 
وی درباره رئیس‌جمهور منتخب اظهار داشت: دکتر روحانی آدم تازه به دوران رسیده‌ای نیست و با اعتدال آمیخته شده و اعتدال در ذات او است.  
 
حجت‌الاسلام علوی افزود: روحانی در رابطه با افراد کابینه به گمانه‌زنی‌ها کاری ندارد.  
 
عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت:  در انتخابات هم ما شاهد این بودیم که فضا به سمت اعتدال روی آورده بود و هواداران کاندیداها و حتی خود کاندیداها دست به هیجان نزدند و هیجان زده عمل نکردند.
 
وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور منتخب در مسیر اعتدال است و همیشه این مسیر را دنبال خواهد کرد و کسی در دولت تدبیر و امید به حاشیه نخواهد رفت.

انتهای پیام/  

برچسب ها: علوی ، خبرگان ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار