در گوشه و کنار هر خانه ای هم یک فضای خالی پیدا می شود که یک میز و کمد یا کشو بتوان گذاشت و آن را به محل کار خود تبدیل کرد

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران،  در این زمانه که درآمدها با مخارج جور در نمی آیند باید شغل دومی هم داشت. یا در خانه اضافه کاری کرد. در گوشه و کنار هر خانه ای هم یک فضای خالی پیدا می شود که یک میز و کمد یا کشو بتوان گذاشت و آن را به محل کار خود تبدیل کرد.

دفتر کار کنار پنجره




میز کار خود را زیر پنجره ای قرار دهید که به بیرون دید دارد. لب پنجره اگر جا دارد می توانید باکس، کتاب و مجلات خود را قرار دهید. این فضا بسیار روشن است و می توانید هنگام کار از منظره بیرون نیز لذت ببرید.



 میز کاری مشترک



آیا قرار است همه اعضای خانواده از میز کار استفاده کنند؟ بنابراین باید یک میز ناهار خوری مثلا چهارنفره و مستطیل انتخاب کنید و آن را طوری گوشه دیوار قرار دهید که همه بتوانند از آن استفاده کنند. برای داشتن فضای بیشتر به منظور قرار دادن کتاب و وسایل نیز می توانید از یک کتابخانه بزرگ کمک بگیرید. ترجیحا میز و کتابخانه یک رنگ باشند تا به زیبایی دکوراسیون لطمه نزند.



دفتر کار مخفی



دیوار فرو رفته خانه را به محل کار خود تبدیل کنید. در قسمت بالا تاقچه بزنید و پایین، کمدی با میز کشویی به دیوار نصب کنید. هنگام کار کافی است سراغ کمد بیایید، در را باز کنید و کشو را بیرون بکشید. یک میز کار آماده در خدمت شما است.



ایجاد فضای اداری




یک کمد یا گنجه لباس را می توان به میز کار و محلی برای قرار دادن پرونده ها، مدارک، کتاب و مجله های تبدیل کرد. فقط کافی است کشوهای آن را با نگهدارنده فایل که در فروشگاه های لوازم تحریر وجود دارند، پر کنید. در قسمت بالای آن نیز می توانید  وسایل اداری دیگر همچون پرینتر یا اسکنر بگذارید و جلو ی آن نیز میز کار خود را قرار دهید. به این ترتیب، یک فضا کاملا اداری ایجاد می کنید.



 کار در کمد دیواری




کمد دیواری را به محل کار خود تبدیل کنید. برای این منظور درهای کمد را بردارید، دیوار داخلی آن را رنگ یا کاغذدیواری کنید. به دیوار آن تاقچه نصب کنید و میز کار خود را پایین کمد بگذارید.



میز بسازید



برای اینکه میز کارتان را خودتان بسازید می توانید یک کمد اداری محکم بخرید و روی آن میز بزرگی قرار دهید و آن را به میز کار تبدیل کنید.



سه‌کنُج کار




یکی از گوشه های خانه را انتخاب کنید. برای آن کمد سفارش بدهید و فضای کاری به شکل L ایجاد کنید. این فضا شاید کمی هزینه داشته باشد اما بسیار زیبا و کاربردی است. هم فضایی در بالا برای قرار دادن کتاب، مجله و وسایل تزئینی دارد و هم در پایین کشود و کمد دارد.



 ایجاد فضای بیشتر




برای اینکه فضای کار با فضای ذخیره زیاد داشته باشید باید میزی انتخاب کنید که جا زیاد دارد. مثلا میزی که در عکس مشاهده می کنید، کشویی بدون در دارد و می توان کاغذ و دفترهای خود را داخل آن گذاشت. زیر آن نیز کمدی برای قرار دادن فایل و دیگر وسایل کاری وجود دارد. برای بالای آن نیز کمدی در نظر گرفته شده است که می توانید وسایل تزئینی و .. را جاسازی کنید. حتی پانلی شیک نیز می توانید روی دیوار نصب و کاغذها و نوشته های خود را به آن نصب کنید.



 پانل یادآوری



همه نیازهای سازمان دهی خود را با راهکارهای ساده برطرف کنید. به طور مثال، مربع های پارچه ای برای قرار  دادن نامه ها و نوشته ها، پانل های سوراخ‌دار فلزی برای نصب جامدادی و سطل های کوچک و تخته سفید یا سیاه برای یادداشت کارهایی که باید انجام شوند.



گوشه دنج کاری



گوشه ای از خانه که رفت و آمد ندارد و خالی است را به گوشه دنج کاری خود تبدیل کنید. یک میز کار بگذارید و زیر آن را با پارچه ای زیبا بپوشانید. طبقه هایی روی دیوار روبه‌رو نصب کنید و باکس های جا دار روی آنها قرار دهید. طبقه ها و باکس های بالا را برای قرار دادن وسایل غیرضروری اختصاص دهید.



 ادغام اتاق ها



در خانه های کوچک که آشپزخانه و اتاق نشیمن سر هم و چسبیده به هم هستند، می توانید از قسمت انتهای کابینت ها یا گوشه ای از کانتر آشپزخانه به عنوان میز کار خود استفاده کنید. فقط کافی است یک صندلی ظریف جلوی آن بگذارید و دیوار بین کابینت ها را به تابلوی اعلانات خود تبدیل کنید.

منبع:برترین
برچسب ها: بازار ، دکور ، هزینه ، مبل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار