رئیس هیات مدیره انجمن صنفی جایگاه داران CNG کشور، گفت: همزمان با افزایش قیمت گاز مایع، نرخ CNG متناسب با LPGافزایش خواهد یافت.

اردشیر دادرس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به افزایش قیمت گاز مایع (ال.پی.جی) در قالب سیلندرهای مورد نیاز مشترکان خانگی، با بیان این مطلب گفت: قرار است که قیمت CNG متناسب با LPG افزایش خواهد یافت این موضوع زمانی شروع که دولت اعلام کرده که قیمت گاز مایع گاران خواهد شد. 

وی تاکید کرد: دولت با افزایش قیمت رسما اعلام موافقت کرده و قرار است که در هفته آینده جلسه ای با حضور نمایندگان کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، ستاد سازمان هدفمندسازی یارانه ها و سازمان حمایت از مصرف کننده این موضوع بررسی و نتیجه قطعی اعلام شود.

دادرس با اعلام اینکه برای بار دوم در یکسال گذشته است که قیمت سیلندرهای گازمایع افزایش می باید، تصریح کرده است: بر این اساس مهرماه سال گذشته هم قیمت این فرآورده نفتی حدود 11 درصد افزایش یافته بود.
 
وی با تاکید بر اینکه با وجود افزایش قیمت اما سیلندرهای گازمایع برای عرضه به خودروها به صورت غیر قانونی حتی با مبالغ بیش از 4500 هم فروخته می شود، بیان کرده بود: سازمان حمایت بنا به درخواست شرکت‌های توزیع کننده و خصوصی گازمایع افزایش داده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: گاز ، مایع ، cng ، lpg ، افزایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار