تعمیرات اساسی در مناطق عملياتي شركت بهره برداري نفت و گاز زاگرس جنوبي به منظور حفظ توليد تكليفي، آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در اين راستا تعميرات اساسي منطقه عملياتي آغار و دالان با انجام تعميرات در پالايشگاه، مراكز تفكيك و جمع آوري و ‌ايستگاه هاي خطوط لوله در كوتاه­ترين زمان با تلاش و كار شبانه روزي نيروهاي منطقه و تنها با توقف هفت روزه پالايشگاه صورت پذيرفت كه در نوع خود بي سابقه بوده است.

بر اساس اين گزارش، از ويژگي­هاي تعميرات اساسي در منطقه، رعايت دستور­العمل هاي اداره بازرسي فني، فرآورش و بهره برداري همراه با نو آوري و خلاقيت در روش هاي جديد اجرايي است.

اين گزارش حاكي است: يكي از مخازن تحت فشار پالايشگاه (مخزن سه فازي) براي نخستين بار در منطقه به روش كامپوزيت (فايبرگلاس) با همكاري يكي از شركت هاي ايراني تعمير و پوشش آن تعويض شد كه اين روش، آغازگر روند جديدي در تعميرات اين مخازن در زمان محدود است؛ در اين تعميرات، ساخت شيرهاي كوچك، متوسط و بزرگ توسط واحد ابزاردقيق و كارگاه مركزي نيز صورت گرفت.

گفتني است: كارگاه مركزي منطقه عملياتي آغار و دالان در ساخت قطعات مورد نياز شركت زاگرس جنوبي اقدامات شايسته اي انجام داده است. رعايت اصول ايمني در طول كار يكي از اولويت هاي مهم تعميرات اساسي در شركت بهره برداري نفت و گاز زاگرس جنوبي است كه همه ساله با تاكيد مديريت، رعايت مي شود و در جريان تعميرات اساسي، هيچگونه مشكلي براي نيروهاي منطقه و تاسيسات رخ نداده است .
برچسب ها: تعمیرات ، نفت ، گاز ، زاگرس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار