سرمربی گسترش فولاد تبریز گفت: اسکلت تیم را حفظ کردیم و چند بازیکن با تجربه گرفتیم و فکر نمی‌کنم با این بازیکنان آماده به من بازی برسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران رسول خطیبی افزود: تمام تلاش خود را برای حفظ بازیکنانی که توانستیم با آنها به لیگ برتر صعود کنیم، کردیم البته این بازیکنان تجربه بازی در لیگ برتر را ندارند.

وی در ادامه اضافه کرد: به دلیل عدم تجربه بازیکنانمان چند بازیکن لیگ برتری از جمله ایمان موسوی را جذب کردیم تا تیممان کامل شود. با این بازیکنان آماده بعید می دانم بتوانم بازی کنم اگر هم فرصتی برای بازی من فراهم شود در دقایق آخر بازی است.

خطیبی در خصوص بازی با استقلال گفت: می دانیم که استقلال قهرمان فصل گذشته است و کار سختی خواهیم داشت ولی تیم ما هم آماده است و تمرینات و بازی های تدارکاتی خوبی پشت سر گذاشتیم.

بازیکن_مربی گسترش تصریح کرد: مطمئنم تماشاگران تبریزی به استادیوم خواهند آمد و ما را تشویق خواهند کرد. بین تماشاگران تبریزی شعاری وجود دارد که می گویند فرقی نمیکند تیم چه رنگی دارد. یعنی بین تراکتور و شهرداری و گسترش فرقی نیست.

سرمربی گسترش در خصوص بازی های تیمش گفت: 3 هفته اول با تیم های سختی بازی داریم ولی ما آمادگی بازی را داریم و شاید این بازی های سخت تجربه را در همان هفته اول به بازیکنانمان بدهد.

وی در مورد هدف خود در لیگ سیزدهم گفت: زمانی که با مدیر عامل و مسئولان باشگاه جلسه داشتیم آنها از من خواستند که تیم در لیگ بماند. به این ترتیب ما یک برنامه 3 ساله داریم که در سال اول هدفمان تلاش برای ماندن در لیگ برتر است.

خطیبی در پایان خاطر نشان کرد: من امیدوارم در همین فصل نه تنها در لیگ بمانیم بلکه تلاش خود را خواهیم کرد تا بین 9 تیم اول جدول قرار بگیریم./زر
برچسب ها: خطیبی ، تبریز ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار