قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: 39 میلیارد و 903 میلیون ریال مستمری طی سه ماه ابتدای سال جاری به حساب مددجویان این نهاد واریز شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، محمدعلی اکبریانی با بیان اینکه این اقدام در راستای رفع نیاز های اولیه خانواده‌های تحت حمایت ارائه می‌شود، اظهار داشت: در حال حاضر برای خانواده یک نفره را 400 هزار ریال، دو نفره 450 هزار ریال، سه نفره 550 ریال، چهار نفره 600 هزار ریال، پنج نفر و بیش از 5 نفر نیز 750 هزار ریال مستمری داده می‌شود.

وی با بیان  اینکه در حال حاضر بیش از 33 هزار خانوار استان تحت حمایت این نهاد هستند گفت: از این میان 29 هزار و 47 از این نهاد مستمری دریافت می‌کنند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی همچنین از پرداخت 166میلیارد و660 میلیون ریال مستمری به مددجویان استان طی سال گذشته خبر داد.

وی تصریح کرد: این نهاد علاوه بر ارائه پرداخت مستمری، خدمات دیگری از قبیل فرهنگی، آموزش، درمان، مسکن، اشتغال و خودکفایی به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد ارائه می‌دهد.

اکبریانی با بیان اینکه این نهاد در طول سال با توجه به موقعیت و نیاز خانواده‌های زیر پوشش، خدمات متنوعی را به آنان ارائه می‌دهد گفت: مهم‌ترین رویکرد کمیته امداد توانمندی و خودکفایی خانواده‌های نیازمند است که با ارائه این‌گونه خدمات به خصوص اشتغال و مسکن در این راستای تحقق این امر تلاش می‌کند.

وی تصریح کرد: طی امسال علاوه بر پرداخت مستمری فوق، بیش از13 میلیارد و395  میلیون ریال نیز عیدی رهبری از محل مصوبات سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی به مددجویان پرداخت شد.
برچسب ها: خراسان ، مستمری ، مددجویان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.