دونده سرعتی المپیک 2012 گفت: اردوهای آماده سازی خود را به صورت انفرادی در ورزشگاه انقلاب اصفهان دنبال می کنم.

رضا قاسمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ورزشگاه انقلاب اصفهان بدترین پیست کشور است و من در حال حاضر زیر نظر حامد احمدپور، تمریناتم را به صورت انفرادی دنبال می کنم.

دونده سرعتی المپیک 2012 تصریح کرد: مسئولان برای برگزاری اردو در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برنامه ای ندارند، البته در این ورزشگاه هم بیش از یک هفته نمی توانیم تمرین کنیم چرا که از لحاظ تغذیه و محل اسکان تامین نمی شویم و زیرپله های ورزشگاه تهران خوابگاه ملی پوشان است.

قاسمی در ادامه اظهار داشت: در مسابقات آسیایی در دو 100 و 200 متر باعث رکوردهای 10 ثانیه و 37 صدم ثانیه و 20 ثانیه و 89 صدم ثانیه رتبه چهارم را کسب کردم، از عملکرد خودم رضایت دارم چرا که تمام رقبای من با مربیان اختصاصی در این رقابت ها حضور پیدا کرده بودند ولی من به صورت انفرادی و بدون راهنما این رتبه را به خود اختصاص دادم.

رکورددار سابق دو سرعت ایران خاطرنشان کرد: 15 مرداد راهی مسابقات جهانی می شویم و من در حال حاضر تمریناتم را به صورت فشرده ادامه می دهم و چنانچه رقابت ها در شرایط مطلوب برگزار شود امیدوار هستم رکورد ایران را بار دیگر ارتقاء دهم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار