سرپرست هیئت جودو همدان از دعوت نه بانوی جودوکار استان به اردوی تیم ملی کشورمان خبر داد.


 
به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ رییس هیات جودو استان اظهار داشت: ایجاد انگیزه و رقابت در بین بانوان جودوکار در سراسر استان باعث شده تا قهرمانان این رشته در سطح مسابقات کشوری و لیگ برتر عملکرد خوبی داشته باشند.
وی افزود: حضور دو تن از مربیان صاحب‌سبک در رده ملی در دو شهر همدان و نهاوند باعث شده تا بانوان جودوکار استان در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته باشند و دعوت از نه نفر در یک مرحله اردوی تیم ملی حکایت از رشد جودو در بین دختران همدانی دارد.
جلال نصرپور افزود: براساس اعلام مربیان تیم ملی بانوان کشورمان نه بانوی جودوکار استان از شهرهای همدان و نهاوند به این مرحله اردو فراخوانده شدند.
سرپرست هیئت جودو استان همدان اضافه کرد: پریا بیات ، رقیه خدابنده لو ، مریم بربط، مبینا عزیزی، فاطمه آقاجانی، شقایق مهری، ، شیوا جهانگیری ، سما کرمعلی و فاطمه حیدری از استان همدان نه بانوی جودوکار استان هستند که باید خود را به مربیان تیم ملی معرفی کنند.
وی خاطرنشان کرد: در کنار نه جودوکار همدانی در اردوی تیم ملی قرار بود خانم ها فاطمه قهرمان پور و لیلا سیاووشی نیز به این اردو دعوت شوند که به علت آسیب دیدگی در این اردو حضور نخواهند داشت.
سرپرست هیئت جودو استان همدان تصریح کرد: این اردو به مدت هفت روز و از چهارم مرداد در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد : این اردو در راستای آماده‌سازی تیم ملی بانوان کشورمان برای حضور قدرتمند در مسابقات آسیایی نانجی چین خواهد بود./س
برچسب ها: جودوکار ، بانوان ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.