سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: وضعیت تیم استقلال و بازیکنان بسیار خوب است و بازیکنان با تمرینات بسیار، آماده اولین بازی خود مقابل گسترش فولاد تبریز هستند.

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در خصوص ارزیابی بازی اول استقلال مقابل تیم گسترش فولاد تبریز گفت: تیم هایی که از دسته یک وارد لیگ برتر می شوند به دلیل دارا بودن بازیکنان جوان از انگیزه و دوندگی بسیار بالایی برخوردارند خصوصا این که مقابل تیم بزرگی مانند استقلال بازی می کنند اما تیم ما هم بسیار با تجربه است و بازیکنان خوبی دارد و از تجربه بازيکنانمان برای مقابله با تیم گسترش فولاد استفاده می کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد برگ برنده تیم استقلال در بازی اول مسابقات لیگ سیزدهم مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: کار گروهی، تجربه تیم استقلال، تمرینات خوب، اردوها و همچنین بازی تدارکاتی مقابل دینا موکیف و تجربه بازیکنان از این بازی برگ برنده استقلال است.

وی درباره جایگاه استقلال در لیگ سیزدهم گفت: تیم استقلال بر عکس فصل قبل که کسب جایگاه خوب در لیگ برتر برایش مهم تر از کسب مقام در بازیهای آسیایی بود امسال قهرمانی در بازیهای آسیایی را اولویت اول خودش قرار داده است.

ماجدی در خصوص تاثیر نبودن جباری در کسب نتایج استقلال در این فصل گفت: عدم حضور یک بازیکن نمی تواند برای تیم بزرگی مانند استقلال دردسر ساز شود.
استقلال تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی دارد و همه دست در دست هم می دهند تا جایگاه خوبی در بازیهای آسیایی و مسابقات لیگ برتر کسب کنند. فوتبال بازی گروهی است و یک تیم نمی تواند فقط به یک بازیکن متکی باشد.

وی در خصوص وضعیت جاسم کرار و قراردادش اظهار داشت: باشگاه با جاسم کرار صحبتهایی انجام داده و قرار است طی چند روز آینده به استقلال ملحق شود.

ماجدي در مورد وضعیت تیموریان، نکونام و جمشیدیان برای بازی مقابل گسترش فولاد گفت: لیست اسامی بازیکنان هنوز اعلام نشده  و اگر کادر فنی اجازه بدهد حتما این 3 بازیکن مقابل گسترش فولاد بازی می کنند.  

سرپرست تیم استقلال در مورد تاثیر 16 تیم شدن لیگ بر کیفیت بازیها گفت: من احساس می کنم با 16 تیمی شدن لیگ کیفیت مسابقات بالاتر می رود.

وی در این خصوص ادامه داد: اگر فصل های پیش 5 تیم برای کسب سهیمه آسیایی جنگیدند امسال 8 تیم برای کسب این سهمیه تلاش می کنند.

ماجدي در پایان در مورد فروش بلیط الکترونیکی خاطر نشان کرد: فروش بلیط های الکترونیکی اقدام بسیار خوبی است اما ای کاش هر باشگاهی خودش می توانست بلیط های مسابقاتش را بفروشد تا سود بیشتری نصیب باشگاه ها شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار