حمید سپید نام، دبیر اجرایی سومین کنفرانس بین المللی بازاریابی و برندينگ اینترنتی در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران گفت: هدف از برگزاری این کنفرانس ترویج فرهنگ بازاریابی از طریق اینترنت و استفاده از ابزارهای نوین این حوزه در جهت توسعه فناوری و کار آفرینی در کشور است.
وی افزود: مهمترین محورهای این کنفرانس شامل بازاریابی و تجارت الکترونیکی، تجزیه و تحلیل و وب سایت و برندها از طریق شبکه های اجتماعی، بررسی برندهایی که با استفاده از وب مارکتینگ فروش خود را بالا برده اند، توسعه صادرات غیر نفتی از طریق با استفاده از اینترنت و توسعه کسب و کار اینترنتی و کار آفرینی است.
وی ادامه داد: این کنفرانس با استفاده از تجارب کنفرانسهای قبلی و موفقیت هایی که در گذشته بدست آمده برگزار می گردد و شرکت کنندگان در این کنفرانس صاحبان صنایع و کسب و کار و فعالیت در حوزه تجارت الکترونیکی هستند.
سپید نام خاطر نشان کرد: برگزاری این همایش در ترویج اشتغالزایی سهم بسزایی دارد و در بحث توسعه صادرات نیز جایگاه خوبی را کسب کرده است و این امر نشان دهنده نقش و جایگاه مهم اینترنت در توسعه صنعت و تجارت است./ح