وی ادامه داد: فروش و بازاریابی را عامل مهم در پایداری و تداوم فعالیت یک بنگاه است.
این کارشناس اقتصادی افزود: بازاریابی مقوله ای سرنوشت ساز در موفقیت کسب و کار است.
وی اظهار داشت: فروش و بازاریابی ازمشکل ترین و درعین حال مهم ترین اجزای هر فعالیت بازرگانی است.
اعتمادی تصریح کرد: در فضای رقابتی امروز روش های سنتی فروش و بازاریابی پاسخگوی نیاز مشتریان نبوده و ترفندها و راهکارهای مدرن فروش ضروری است.
وی درپایان خاطرنشان کرد: بیشتر فعالیت های تجاری به طور سنتی صورت گرفته و این امر موجب شده تا در دنیای رقابتی کمی عقب بمانیم.