مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: دولت در حال حاضر به هیچ مرجع حقیقی و حقوقی بدهی ندارد و بابت واگذاری معادن شماره 2 و 3 سیرجان به تأمین اجتماعی از دولت متشکریم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، شصتمین سال تأسیس سازمان تأمین اجتماعی که شب گذشته در هتل هما برگزار شد، سعید مرتضوی ضمن تقدیر از تمامی پرسنل سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: دولت بابت پرداخت معوقات خود به سازمان تأمین اجتماعی معادن شماره 2 و 3 سیرجان را براساس آخرین مصوبه خود به سازمان تأمین اجتماعی واگذار کرد و تقریبا دیوان دولت به تأمین اجتماعی تسویه حساب شد به همین دلیل از جانب خود، پرسنل و 35 میلیون نفر از افراد تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی از رئیس جمهور متشکریم.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تأمین اجتماعی بدهی به هیچ مرجع حقیقی و حقوقی ندارد گفت: افزایش پایه حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان و همچنین مطالبات این قشر از سوی سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شده و مراکز طرف قرارداد سازمان تأمین اجتماعی اعم از پزشکان، داروخانه‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تا فروردین ماه تسویه حساب شده است.
مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی اضافه کرد: تا این زمان پرداخت مطالبات مراکز به روز شده و هیچ مرکزی بیش از 3 ماه از تأمین اجتماعی طلب ندارد و مطالبات این 3 ماه نیز منوط به ارسال اسناد پزشکی به مراکز اسناد پزشکی سازمان تأمین اجتماعی است که به محض ارسال مدارک و بررسی آنها از سوی سازمان تأمین اجتماعی این مطالبات نیز پرداخت خواهد شد.
گفتنی است؛ در این مراسم مرتضوی به تمامی کارکنان و پرسنل سازمان تأمین اجتماعی شصتمین سال تأسیس این سازمان را تبریک گفت./ل
برچسب ها: تأمین ، اجتماعی ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار