درپي مصاحبه اي كه انجام شد مدير كل بيمه اي تأكيد كرد بايد رديف اعتبار را براي بيماران صعب العلاج افزايش دهيم.

دكتر هوشنگي، مدير كل بيمه اي در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران در خصوص عدم امضاي تفاهم نامه ارسالي توسط وزارت تعاون كه براي كاهش قيمت دارو تنظيم شده بود، گفت: در سازمان غذا و دارو چند رديف اعتباري براي دارو در نظر گرفته شده است كه يكي از آن ها هزار و 800 است كه براي مابه التفاوت ارز دارو و ديگري 400 براي بيماران صعب العلاج 400 ديگر براي بيماران خاص است.

وي اظهار داشت: در نشستي كه با معاونت غذا و دارو داشته ايم يك تفاهم نامه تدوين كرده ايم كه در آن رديف هاي بودجه بر اساس  آن جمعيت سازمان هاي بيمه گر به سازمان هاي بيمه گر انتقال يابد، اما برداشتي كه از تفاهم نامه تنظيم شده صورت گرفت، اين بوده است كه فقط بخشي از 400 بيماران صعب العلاج پرداخت شود.

وي تصريح كرد: اگر تفاهم نامه اي كه قبلاً تنظيم شده بود، ارائه شود به امضاي وزير خواهد رسيد، اما اينكه بخواهيم بخشي از پول را پرداخت كرده و مسئوليت را به سازمان هاي بيمه واگذار كنيم، اين امر امكان پذير نيست.

وي با بيان اينكه بايد براي بيماران صعب العلاج رديف را ارتقاء دهيم گفت: در اين تفاهم نامه بخش تنظيم شده فقط براي بيماران صعب العلاج است و براي مابه التفاوت ارز دارو هيچ بخشي در نظر گرفته نشده است./ع2

برچسب ها: بیمار ، بیمه ، اعتبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار