رضا بهبودي گفت: نمايش "سنگ‌ها در جيب‌هايش به كارگرداني "پارسا پيروز‌فر" با برخورداري از متني جذاب به همراه پيچيدگي‌هاي فراوان ماجراي دو سياهي لشگر در رواي بازيگر شدن روايت مي‌كند.

"رضا بهبودي" بازيگر و مدرس هنرهاي نمايشي در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران در مورد "سنگ‌ها در جيب‌هايش" گفت: اين نمايش پشت صحنه توليد يك فيلم آمريكايي در ايرلند را به تصوير مي‌كشد. و دو بازيگر آن هر كدام 9 نقش ديگر نيز ايفا مي‌كنند.

اين بازيگر عنوان كرد: اين نمايش مانند همه نمايش‌ دراماتيك رنج‌ها و رويا‌هاي انسان‌ها را به چالش مي‌كشاند و با توجه به موقعيت نمايش بدون ايجاد خلل به اصل نمايشنامه از بداهه‌پردازي نيز استفاده شده است و هم‌چنين در قسمتة‌ايي از متن ترجمه شده به دليل عدم تطابق نداشتن برخي موارد با موازين فرهنگي و اخلاقي حذف صورت گرفته است.

وي اظهار داشت: با توجه به پيشينه خوبي كه در اجراي نمايش "گلن گري گلن رأس" در سال 90 به كارگرداني "پارسا پيروزفر" داشتيم اميدواريم نمايش "سنگ‌ها در جيب‌هايش" هم با استقبال خوب تماشاگران روبه‌رو شود.

وي در پايان در مورد فعاليت‌ه‌اي اخير خود عنوان كرد: قرار است در دو فيلم سينمايي كه هم‌اكنون در مرحله پيش توليد است به عنوان بازيگر حضور داشته باشم.

گفتني است؛ نمايش "سنگ‌ها در جيب‌هايش" قرار است از 18 شهريور ماه در سالن شماره يك ايرانشهر به روي صحنه برود./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.