مهدي هاشمي گفت: در ماه مبارك رمضان آيتم‌‌هايي را در زمينه مباحث پزشكي و روانپزشكي و تغذيه اضافه كرده‌ايم تا مخاطبان بتوانند اطلاعات متنوع و مفيدي را در خصوص فوايد روزه‌داري و غذاهاي مصرفي دراين ماه براي حفظ سلامتي و انجام كارهاي روزانه بدست بياورند.

"مهدي هاشمي" تهيه‌كننده به خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: برنامه "به خانه برمي‌گريدم" با سابقه‌اي نزديك به تاسيس شبكه تهران توسط دوستان متعددي ساخته شده ولي از سال 91 در 12 آيتم آشپزي، نكات‌خانه‌داري، روانشناسي، پزشكي ارتباط بين زوج‌ها نقش والدين در شكل‌گيري خانواده رايانه و ب هروه‌وري از انرژي و ... با دعوت از كارشناسان دراين زمينه مسائل اين حوزه را به چالش مي‌كشد.

وي افزود: در ماه مبارك رمضان آيتم‌‌هايي را در زمينه مباحث پزشكي و روانپزشكي و تغذيه اضافه كرده‌ايم تا مخاطبان بتوانند اطلاعات متنوع و مفيدي را در خصوص فوايد روزه‌داري و غذاهاي مصرفي دراين ماه براي حفظ سلامتي و انجام كارهاي روزانه بدست بياورند.

"هاشمي" عنوان كرد: در فصل تابستان اوقات فراغت نوجوانان و جوانان را در صدر برنامه‌ها گذاشته‌ايم تا والدين و فرزندان با برنامه‌ريزي دقيق و منسجم از اين زمان طلايي به نحو مطلوب بهره ببرند./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.