جدایی کاپیتان فصل گذشته تیم فوتسال صبای قم از این تیم قطعی شد و روسیه مقصد جدید این بازیکن خواهد بود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، کاپیتان تیم فوتسال صبای قم در فصل گذشته بازی های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور که چهاردهمین دوره این مسابقات محسوب می شد، علی اصغر حسن زاده بود که به عنوان آقای گلی لیگ چهاردهم نیز دست یافت.

پیش از آغاز لیگ چهاردهم فوتسال باشگاه های برتر کشور با تلاش مسئولان باشگاه صبا، ستاره قمی تیم ملی فوتسال کشورمان و تیم فولاد ماهان به تیم صبای قم ملحق شد و در لیگ چهاردهم بهترین بازی های خود را برای صبا به نمایش گذاشت تا صبا یکی از مدعیان قهرمانی نیز لقب بگیرد.

اما در حالی که این روزها تمرینات آماده‌سازی تیم فوتسال صبای قم برای حضور موفق در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حال برگزاری است و مسئولان این تیم تلاش می کنند تمهیدات لازم برای حضور موفق صبا در لیگ پانزدهم اندیشیده شود، جدایی علی اصغر حسن زاده از این تیم قطعی شده و این بازیکن در سال جدید در هیچ یک از تیم های ایرانی بازی نخواهد کرد.

بر اساس برنامه قطعی اعلام شده از سوی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از روز پانزدهم شهریور ماه آغاز می‌شود و 13 تیم در این دوره برای راهیابی به مسابقات جام باشگاه های آسیا با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

این در حالی است که حضور حسن‌زاده به عنوان بازیکن توانمند و ارزشمند تیم ملی فوتسال کشورمان که سابقه چندین عنوان قهرمانی در میادین برون مرزی اعم از آسیایی، جهانی و بین‌المللی با تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف فوتسال کشورمان دارد، در تیم صبا، این تیم را به نایب قهرمانی لیگ چهاردهم رساند./س

برچسب ها: قم ، جدایی ، حسن ، زاده ، صبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.