سینمای ایران در این هفته با خبرهایی جون فیلم سازی "مسعود کیمیایی" و تامین امنیت برای برگزاری جلسه خانه سینما بود.

به گزارش خبرنگار حوزه سینمایی باشگاه خبرنگاران، در این هفته مسعود کیمیایی فیلمبرداری فیلم جدیدش را آغاز کرد با اشاره به سه‌سال کار نکردنش در سینما، یادآور شد: بعد از فیلم «جرم» چند سناریو داشتم که مهم‌ترین آنها «شریک»،‌ «دست تنها» و «تبعید سایه‌ها» بود که متاسفانه هیچ کدام از آنها به نتیجه نرسید تا اینکه به این فیلم که هنوز اسمی ندارد، رسیدم.



رییس هیئت مدیره خانه سینما گفت: تلاش می‌کنیم از طریق وزیر ارشاد یا رییس جمهور هماهنگی لازم را انجام بدهیم تا مجمع عمومی فوق‌العاده‌ی ششم مردادماه، در ساختمان شماره یک خانه سینما برگزار شود .






فرهاد توحیدی درباره‌ی پاسخ معاون اجتماعی ناجا مبنی بر عدم امکان برگزاری مجمع در ساختمان خیابان سمنان، بیان کرد: برای تعیین مکان جدید مجمع، فردا (پنج‌شنبه،سوم مرداد) جلسه‌ای خواهیم داشت و هیات مدیره تصمیم‌گیری می‌کند.

رییس هیات مدیره و سخنگوی خانه سینما در نامه‌ای به معاون اجتماعی نیروی انتظامی خواستار برگزاری مجمععمومی فوق‌العاده در ساختمان خانه سینما و تامین امنیت آن شد.

معاون اجتماعی ناجا در پی درخواست فرهاد توحیدی به نمایندگی از مجمع عمومی فوق‌العاده خانه سینما مبنی بر تامین امنیت جلسه آتی این مجمع در تالار سیف‌الله داد، گفت: جلسه در مکانی غیر از خانه سینما برگزار شود.

نامه های ردوبدل شده میان کیومرث پوراحمد جمال شورجه و خانواده شمقدری است که دلیل این نامه به اتفاقات به حاشیه های خانه سینما بر می گردد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار