مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: این اداره کل برای دومین بار متوالی رتبه برتر و اول کشوری پروژه مهر را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / احمد محمودزاده در جلسه ستاد پروژه مهر استان افزود: پنج کمیته کاری ستاد پروژه مهر استان با عناوین کمیته سازماندهی ، تعمیر و تجهیز ، توجیه و تبلیغ و تایید صلاحیت ، نظارت و ارزیابی برای بازگشایی با نشاط مدارس با هدف ایجاد تحولی نوین در نگرش به نحوه شروع سال تحصیلی جدید در استان فعال شده است.

وی از مدیران ، روسای آموزش و عوامل اجرایی مدارس خواست برای آماده سازی و زیبا سازی مدرسه و محیط آموزشگاه خود گام های اساسی و اقدامات موثری را بردارند تا در بدو ورود به مدرسه در اذهان دانش آموزان این گل های باغ دانایی خاطره خوش و به یادماندنی ایجاد شود.

محمودزاده همچنین بر برگزاری مانور دو مرحله ای بازگشایی مدارس تاکید کرد و گفت: این مانورها در مرحله اول در مرداد ماه با هدف شناسایی نیازها ، انتظارات ، مشکلات و نارسایی های احتمالی و مرتفع کردن آنها اجرا می شود.

وی افزود: در مرحله دوم نیز که در شهریور ماه برگزار خواهد شد آمادگی کامل مدارس را از لحاظ سازماندهی فضا ، سازماندهی نیروی انسانی و صدور ابلاغ برای معلمان ، تعیین کلاس های دانش آموزان ، تنظیم برنامه درسی و ابلاغ آن به معلمان و اولیای دانش آموزان ، تهیه و توزیع کتب درسی، تمهید مقدمات لازم برای مراسم نواختن زنگ مهر و مقاومت و آغاز واقعی فرایند تدریس از اولین روز سال تحصیلی 93-92 را ارزیابی می کند/س.

برچسب ها: اردبیل ، کسب ، رتبه ، اول ، پروژه ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.