رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل با بیان اینکه دولت آینده دولت کار‌بلد، مجرب، مردمی و دارای تیم اقتصادی خواهد بود، گفت: بنده به عنوان موافق از دولت و برنامه‌های آنها دفاع خواهم کرد.

کمال‌الدین پیرموذن همزمان با روز ملی اردبیل در گفت‌و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: جایگاه فرهنگی و تاریخی اردبیل بسیار برجسته و نمایان است و آنهایی که دل در گرو توسعه اردبیل دارند سعی‌شان بر توسعه این دیار کهن است.

وی عنوان کرد: دار‌الارشاد اردبیل در کنار برخورداری از فرهنگ بسیار غنی و داشتن آثار تمدنی شیعی از شاخصه‌های دیگر توسعه‌ای برخوردار است که همه به نقش تعیین‌ کننده اردبیل در تاریخ ایران و برجستگی غیر‌قابل انکار آن اذعان دارند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: ما در نقطه‌ای متولد شدیم که زمانی نیاکان ما با تصمیمات شایسته خود دنیا را تکان می‌دادند به طوری که اولین تجارت خارجی و مجلس ملی در دوران حاکمیت صفویه در این کشور بنیان نهاده شد.

پیرموذن ادامه داد: استان اردبیل با وجود داشتن امکانات بی‌نظیر و قابلیت فراوان در حوزه آب، خاک، کوه، جنگل، معدن و جاذبه‌های گردشگری منحصربه‌فرد، منابع انسانی کار‌آمد، موقعیت جغرافیایی و تاریخی بی‌نظیر، دسترسی به بازارهای آسیای میانه و قطب کشاورزی بودن هنوز ساختار اقتصادی و ظهور و بروز استعدادهای آن به حد کمال و باروری نرسیده است.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد اردبیل در کنار داشتن تاریخ و فرهنگ و اصالتی واقعی بیشتر از این مورد توجه و توسعه قرار گیرد تا فاصله عمیق توسعه‌ای این استان با سایر مناطق برطرف شود.

این نماینده مجلس به انباشت مطالبات مردمی از مسئولان اشاره کرد و گفت: مردم این دیار معتقدند که اردبیل قابلیت فوق‌العاده‌ای دارد اما روند رشد و توسعه این منطقه زیبنده این دیار نیست که با این کندی پیشرفت ظرفیت‌های آن هیچ‌ وقت شکوفا نمی‌شود.

وی در ادامه با یادآوری اینکه دولت آینده دولت کار‌بلد، مجرب، مردمی و دارای تیم اقتصادی خواهد بود، بیان دشت: بنده به عنوان موافق از دولت و برنامه‌های آنها دفاع خواهم کرد/س.

برچسب ها: اردبیل ، دولت ، آینده ، کاربلد ، و ، خواهد ، بود ، مجرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.