معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: بهره‌گیری از ظرفیت قرآن می‌تواند بسیاری از نارسایی‌ها، معضلات و آسیب‌ها را از بین ببرد و اگر از قرآن فاصله بگیریم شر و فساد جامعه را فرا می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ عباس دست‌باز معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل در مراسم گشایش نمایشگاه علوم قرآنی تصریح کرد: بهره‌گیری از ظرفیت قرآن می‌تواند بسیاری از نارسایی‌ها، معضلات و آسیب‌ها را از بین ببرد و اگر از قرآن فاصله بگیریم شر و فساد جامعه را فرا می‌گیرد.

وی با بیان این‌که معضلات و آسیب‌های مختلف نظیر طلاق، سرقت، نزاع‌های دسته‌ جمعی، بی‌توجهی به عفاف و حجاب و برخی ناهنجاری‌های اجتماعی جوانان و نسل آینده ما را تهدید می‌کند، ادامه داد: علت این همه بلا و گرفتاری فاصله گرفتن از قرآن و فرهنگ اصیل ارزشی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: اگر بتوانیم تربیت قرآنی را در جامعه نهادینه کنیم بسیاری ازمعضلات، سوءاخلاق، سوءنگرش‌ها و الگوهای زشت و ناهنجار از بین می‌رود و به جای آن سبک زندگی اسلامی و ایرانی حاکم می‌شود.

دست‌باز از مبلغان و صاحبان تریبون خواست تا با محور قرار دادن قرآن شور و نشاط معنوی و اجتماعی را ارتقا بخشند تا روز به روز بر دامنه‌ی ارزش‌ها و معنویت‌ها افزوده شود/س.

برچسب ها: اردبیل ، ظرفیت ، قرآنی ، نارساییها ، را ، از ، بین ، می ، برد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.