رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ایجرود از تکمیل و اتمام طرح آبخیزداری چولجه با اعتبار 150 میلیون تومانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ایجرود با اعلام این خبر گفت: طرح آبخیز خوئین نیز با اعتبار 60 میلیون تومان به پایان رسیده است.

ملائی معرفی یک فقره تسهیلات صنوبرکاری در زرین آباد به مبلغ 23 میلیون تومان به بانک کشاورزی را یادآور شد و ظرفیت های بالای این شهرستان را در کاشت این گونه ها خاطر نشان کرد.

 وی انجام طرح مشترک تبد یل دیمزارهای کم بازده با مدیریت جهاد کشاورزی ایجرود به مساحت 167 هکتار در روستاهای آلاچمن، دورمشقان ، اوغولبیک ، آقبلاغ ، خاکریز این شهرستان اجرا شده است.

این مقام مسئول از تمدید یک فقره پروانه چرا در روستای قوریه خبر داد وتصریح کرد:در 3 ماه نخست سال 3 فقره جریمه خسارت به مرتع با رقم بیش از یک میلیون تومان دریافت شده است.

ملائی از دریافت یک فقره خسارت از فعالیت مازاد محدوده معد نی به رقم بیش از 17 میلیون تومان خبر داد وخاطر نشان کرد:یک فقره دریافت خسارت ساخت جاده جهت اکتشاف و بهره برداری از معادن نزدیک به 5/4 میلیون تومان بوده است./س

 


برچسب ها: طرح ، آبخیز داری ، چولجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.