قهرمان تور دوچرخه‌سواری کینک ‌هایلیک چین گفت: من با تلاش خود را با استفاده از تجربه و کمک هم تیمی‌هایم موفق شدم پیراهن طلایی، کوهستان و آسیب تور کینک ‌هایلیک را به دست آورم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، میرصمد پورسیدی درباره عملکرد خود و تیم پتروشیمی تبریز در تور دوچرخه‌سواری کینک ‌هایلیک چین، اظهار کرد: تور دوچرخه‌سواری کینک ‌هایلیک چین برای ما بسیار مهم بود و برای رسیدن به سکوی قهرمانی آن، یک سال برنامه‌ریزی کرده بودیم چرا که امتیازهای این تور دو برابر محسوب می‌شود در نتیجه‌ در رده بندی بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

وی که با خبرگزاری ایسنا گفتگو می‌کرد ادامه داد: از سوی دیگر این تور معتبرترین تور دوچرخه‌سواری در آسیا محسوب می‌شود که قهرمانی در آن افتخار بزرگی است. البته این را هم بگویم که قهرمانی در تور کینک ‌هایلیک نتیجه‌ کار تیمی بود و این طور نبوده که چون من از بقیه سرتر بودم قهرمان شدم.

پورسیدی با بیان این که تجربیات هم تیمی‌هایشان به حفظ پیراهن طلایی در تور کینک ‌هایلیک کمک کرده، گفت: از مرحله سوم که پیراهن طلایی به من رسید، رکابزنان تیم پتروشیمی کار تیمی را آغاز کردند تا پیراهن حفظ شود و در مرحله هشتم نیز قادر میزبانی خیلی به من کمک کرد و تا فاصله‌ام با سایر رقبایم بشیتر شود، شاید اگر تجربه او نبود، پیراهن تن من باقی نمی‌ماند.

رکابزن تیم پتروشیمی تبریز هماهنگی و همکاری میان ورزشکاران و مسئولان باشگاه پتروشیمی تبریز را عامل موفقیت این تیم دانست و تصریح کرد: من در تیم‌های زیادی از جمله پیکان، دانشگاه آزاد اسلامی و پتروشیمی تبریز رکاب زدم، اما در تیم پتروشیمی تبریز افرادی مسئولیت بر عهده دارند که خود در دوچرخه‌سواری عنوان دار بودند،‌ مانند احد کاظمی که از قهرمان‌های دوچرخه‌سواری بوده و اکنون مربیگری تیم را برعهده دارد یا قادر میزبانی که سال‌های سال رکاب می‌زند و کاپیتانی و لیدر تیم است. همچنین مسئولان باشگاه نیز همکاری و هماهنگی خوبی دارند به طوری که پیش از حضور در تور کینک ‌هایلیک، یک ماه در پیست سهند اردو داشتیم تا با شرایط آب و هوایی تور کینک ‌هایلیک هماهنگ شویم که جا دارد از آنها تشکر کنم.

پورسیدی در پاسخ به این پرسش که برنامه‌ای برای گرفتن پیراهن طلایی در مسابقات آینده دار، بیان کرد: اگر در خدمت تیم بودم در مسابقات زمان بهتر بود و سایر رکابزنان صلاح بدانند کمک می‌کنند تا من اول شوم در غیر این صورت برای قهرمان شدن رکابزنانی همچون مهدی سهرابی، قادر میزبانی، حسین عسگری تلاش خواهم کرد./زر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار