"محمدحسين لطيفي" و "برزو نيک نژاد" دودکش را چون ارکسترسمفونيک هدايت کردند.

"محمدصادق آذين" مدير توليد مجموعه دودکش با اشاره به 5 ماه کار شبانه روزي در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: 5 ماه به صورت شبانه روزي کار کرديم و بايد بگويم که کار با محمدحسين لطيفي بسيار دلچسب و دوست داشتني بود.
 
وي افزود: محمد حسين لطيفي به خوبي با درد مردم و جامعه اش آشنا بوده و از شعور و توانايي بالايي برخوردار است.
 
آذين با اشاره به تلاش تيم پشت صحنه تصريح کرد: زندگي در تيم پشت صحنه دودکش جريان داشت و اين حس هم به جلوي دوربين و نيز به مردم انتقال يافت.
 
مدير توليد سريال دودکش اظهار داشت: تمام سعي ما اين بود که با وجود بضاعت کم به مردم کم فروشي نکنيم و کاري خوب و شايسته مخاطبان را تقديم آنان کنيم.
 
وي با اشاره به زحمات ابراهيم غفوري تصريح کرد: در کنار کارگردان ديگر اعضاي پشت صحنه نيز مانند ابراهيم غفوري مدير تصويربرداري بسيار زحمت کشيدند و بايد بگويم که او براي دودکش مثل يک فيلم سينمايي زحمت کشيد و در اين سريال از 3 بومن به دليل ديالوگهاي پيچيده و همزمان بازيگران استفاده کرد و علويان هم در مقام صداگذار بهترين تجربه خود را براي دودکش گذاشت.
 
*فضاي انساني پشت دوربين را تقويت کرديم

آذين با اشاره به تقويت ارتباط انساني در پشت صحنه دودکش گفت: تمام سعي ما بر اين بود که فضاي 50 نفره پشت دوربين با داشتن هر چه ارتباط انساني بيشتر بتواند به نحو عالي تري روزها و شبهاي خود را سپري کنند و خوشبختانه اين اتفاق افتاد و تيم با هدايت درست و برقراري روابط انساني بيشتر توانست با چند بچه اين سريال ارتباط خوبي برقرار کند و با آنها همراه شود.
 
اين مدير توليد تصريح کرد: همه تيم پشت صحنه اعم از طراح گريم، تدارکات، طراح صحنه و لباس سعي داشتند مانند ارکستر سمفونيک با هم همراه باشند و اين جريان و عشق و زندگي را به مردم تزريق کنند.
 
آذين ادامه داد: دوست داشتيم به مردم بگوييم که دوستشان داريم و تمام سعي خود را براي شادي دلهاي آنان مي کنيم.
 
*بايد بيشتر قدر برزو نيک نژاد را بدانيم

آذين در خصوص قلم برزو نيک نژاد نويسنده با استعداد سريال دودکش ابراز داشت: بروز نيک نژاد نويسنده جوان و با استعدادي است که با چشمان تيزبين خود در جامعه به خوبي در دل مشکلات مردم مي رود و دغدغه آنان را به خوبي با قلم خود به نگارش در مي آورد.
 
وي تصريح کرد: اگر من مسئوليتي بيشتر از يک مدير توليد در سازمان صدا و سيما مي داشتم به طور قطع فردي چون بروز نيک نژاد را خاص مي دانستم . او از او مي خواستم که فقط بنشيند و چند سوژه مانند دودکش را به نگارش درآورد.
 
آذين ادامه داد: برقراري هارموني بين تيمي با اين جمعيت کار آساني نبود که نيک نژاد با پرداخت ديالوگها و نيز در مقام دستيار کارگردان توانست به خوبي نظمي را در تيم برقرار کند.
 
وي خاطر نشان کرد: 5 ماه به طور شبانه روزي با يکديگر زندگي کرديم و با وجود گرفتاريها و بودجه کم دستهاي ياري به سوي يکديگر را به خوبي فشرديم./ص
برچسب ها: لطیفی ، نیک نژاد ، سمفونیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.