نخستین ایستگاه مطالعه در بیمارستان شهدای تجریش با حضور فرماندارشهرستان، رئیس بیمارستان و رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان شمیرانات امروز صبح افتتاح شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از واحد روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، امروز صبح نخستین ایستگاه مطالعه شهرستان شمیرانات و سی و هفتمین ایستگاه در استان تهران با مشارکت بیمارستان شهدای تجریش رونمایی شد. 

در مراسم رونمایی که با حضور فرماندار شمیرانات در سالن انتظار بیمارستان افتتاح شد، مراجعه کنندگان همانند ایستگاه های افتتاح شده در فاز گذشته ، 15 عنوان کتاب در اختیار خواهند داشت.  
براساس این طرح هر فرد مي تواند با مراجعه به اين ايستگاه، كتاب مورد علاقه خود را انتخاب و در محل ايستگاه يا هر محل ديگرى مطالعه كرده و حداكثر پس از پانزده روز به همين ايستگاه يا هر يك از ايستگاههاي مطالعه در سراسر كشور يا به يكى از كتابخانه هاى عمومى تحت پوشش نهاد كتابخانه هاى عمومى باز گرداند.

از 15 عنوان کتاب این ایستگاه،  3 عنوان مختص کودک،2 عنوان مختص نوجوانان و 10 عنوان مختص بزرگسالان  در موضوعاتي چون، داستان، تاريخ، علوم و فنون و ادبيات به‌معناي شعر و آثاري با موضوعات دفاع‌مقدس هستند. که به صورت روزانه شارز می شوند./ص

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار