سارقانی که از اماکن خصوصی در مشهد سرقت می کردند دستگیر و به ده فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه حسین بید مشکی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وصول پرونده ای از کلانتری 39 طبرسی مبنی بر سرقت اماکن خصوصی شهروندان در حوزه شرق مشهد، بلافاصله موضوع در دستور کار واقع گردید.

کارآگاه بیدمشکی افزود: با توجه  به اهمیت موضوع سرهنگ محمد زاده رئیس پایگاه شرق پلیس آگاهی با تشکیل جلسه ای  مشترک با ماموران آگاهی کلانتری 39 طبرسی، نهایتاً با فعال سازی اکیپ های گشت زنی محسوس و نامحسوس و پوشش کامل در مناطق آلوده و جغرافیای جرم، اقدامات خود را جهت دستگیری سارقان آغاز نمودند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در ادامه گفت: با همت و تلاش مضاعف ماموران کلانتری طبرسی یکی از سارقان سابقه دار و معروف منطقه را دستگیر و با هماهنگی مقام قضایی و تحت نظر داشتن متهم در بازداشتگاه، طی چندین مرحله بازجویی پلیسی به عمل آمده از وی و نیز ارائه دلایل و مستندات محکم مبنی بر سرقت های انجام شده توسط وی، به ناچار لب به اعتراف گشود و ضمن اعتراف به شش فقره سرقت یکی از همدستان خود را معرفی نمود.

سرهنگ بید مشکی گفت: با توجه به اعترافات صریح متهم، ماموران پایگاه شرق پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری 39، پس از مدتی کار مضاعف شبانه روزی موفق به دستگیری همدست دیگر وی شده و طی تحقیقات به عمل آمده، متهم به بزه انتسابی اعتراف و به چهار فقره سرقت دیگر نیز معترف شد.

وی افزود: کلیه مالباختگان شناسایی و تعدادی از اموال کشف شده تحویل آنان گردید و متهمان دستگیر شده نیز به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ بیدمشکی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان عزیز توجه داشته باشند هر گونه هزینه جهت ارتقا ضریب حفاظت اماکن خود را هزینه تلقی ننمایند بلکه سرمایه ای است که کمک به امنیت عمومی و فردی می نماید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار