مدير ناحيه آهن سازي شرکت فولاد مبارکه از ثبت رکورد جديد در مگامدول 5/1 ميليون تني شهيد خرازي خبر داد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان رحيم عبدي ركورد قبلي اين واحد را مربوط به خردادماه سال جاري و به ميزان 114 هزارو 55 تن خواندوگفت: با توليد 116 هزارو 885 تن آهن اسفنجي در تيرماه 1392 ركورد ديگري در اين خط حاصل شد.

وي در خصوص چگونگي دستيابي به اين رکورد گفت: با توجه به مقدار ظرفيت توليد اين مگا مدول‌ها نسبت به واحدهاي قبلي (سري 600) در صورت بروز توقف اضطراري، توليد زيادي نيز از دست خواهد رفت که يكي از دلايل مهم افزايش توليد نسبت به ركورد قبلي جلوگيري از توقفات اضطراري مي باشد كه با همت و تلاش كاركنان اين امر محقق گرديد.

همجنین رييس توليد واحد احياء مستقيم ناحيه «سبا»ي فولاد مبارکه اصفهان از ثبت رکورد توليد در اين مگامدول خبرداد و گفت: تلاشگران واحدهاي احياي مستقيم و انباشت و برداشت ناحيه فولاد سازي و نورد پيوسته سبا در تير ماه موفق به کسب رکورد توليد 78 هزار و 15 تن آهن اسفنجي شدند.

مصطفي اعتصامي با بيان اينکه توليد اين ميزان آهن اسفنجي در اين مگامدول نسبت به رکورد قبلي 2585 تن افزايش را نشان مي‌دهد، افزود: رکورد قبلي اين واحد در ارديبهشت ماه سال جاري و به ميزان 75 هزار و 430 تن بدست آمده بود.

وي در ادامه تصريح کرد: هم اکنون با دستيابي به رکوردهاي جديد، واحد آهن اسفنجي شهيد شهبازي نه تنها نياز کامل واحد فولادسازي اين ناحيه را تامين مي‌نمايد بلکه مازاد نياز ناحيه را به فولاد مبارکه ارسال مي‌نمايد.که اين امر موفقيت بزرگي است ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.